ponedeljek, 13. april 2020

Spuščanje zmajev



Najprej sem ustvarila ozadje v smooshing tehniki, nato sem iz ostankov papirjev izrezala dva romba ter ju prepognila v obliko zmaja. Ko sem zmaja postavila na svoje mesto, sem jima narisala rep. Šele nato sem ju zalepila na podlago. Nazadnje sem dodala še besedo avantura.

Zdaj, ko je druženje z vrstniki onemogočeno, s sinom, če je le kaj vetra, greva na travnik ob njivi ter spuščava zmaja. Vsak svojega. Oba sta v barvah, ki sem jih uporabila na voščilnici: rdeča, rumena in modra.


Voščilnico prijavljam na naslednje izzive:




UPORABLJENI IZDELKI – USED PRODUCTS
ŠTAMPILJKE
/
PAPIR
Anita's Cards and envelopes (A6 white); domača zaloga papirja 
BARVE
Distress Ink (Barn Door; Salty Ocean; Mustard Seed; Squeezed Lemonade); Sakura Pigma Micron (0,3)
DODATKI
/
REZALNE ŠABLONE/
DIES & PUNCHES
Najlepši par (Pravokotniki s šivi)
PRIPOMOČKI
Papermania heat tool; Big Shot; tiskalnik Epson L800

6 komentarjev:

Jacquie Southas pravi ...

This is simply perfect! Love the soft sky and amazing dimension in the kites. Thanks for playing along with us at FMS this week!

Amy O pravi ...

I love your watercolored background and those 3 dimensional kites are adorable. Thanks for joining us at Freshly Made Sketches this week!

Creations in paper pravi ...

This is one of my favorite techniques! Love the simplicity of your card. Thanks for playing with us at HSS.

Robbie

Lynda pravi ...

Such a fun take on our 'kite' theme Ma-Mi - so effective. Thank you for joining us at Cardz 4 Galz xx Lynda DT

Misti pravi ...

This is so cute! Thanks for joining us at Cardz 4 Galz!

Deborah Frings pravi ...

I do like the simplicity of the design and those lovely bold kites. Sorry for the late commenting, but thank you for playing along with Cardz 4 Galz, Deborah. DT.

Ne prezrite ...

Priznanja in nagrade v aprilu 2022