petek, 3. april 2020

The Male Room: Nasmej me

Upam, da ste vsi zdravi. Svoj prispevek na The Male Room izziv objavljam z zamudo. Vseeno pa ni prepozno, da vas povabim k sodelovanju. Delo na daljavo mi vzame ogromno časa, zdi se mi, da čepim od jutra do večera za računalnikom, da sestavljam vaje, navodila za delo, berem priporočila in vzdržujem stike s sodelavci, učenci in starši. Tudi sin kot učenec porabi več časa za šolsko delo. 


Besedilo in kozarec sem natisnila, še prej pa sem malo "popacala" kozarec, malo v smooshing tehniki, malo s slamico. Uporabila sem močno razredčene Distress Inke v zeleni, oranžni in rjavi barvi.


Ker nimam laserskega tiskalnika, moram vsakič najprej pobarvati, nato posušiti, zgladiti in šele nato natisniti. Ko sem imela papirček tudi natisnjen, sem ga še obrezala ter zalepila na temno podlago.


Voščilnico prijavljam na naslednje izzive:



UPORABLJENI IZDELKI – USED PRODUCTS
ŠTAMPILJKE
Cocktail digital stamp; My Favorite Things (Up in the air)
PAPIR
Anita's Cards and envelopes (A6 white); domača zaloga papirja 
BARVE
StazOn (Jet black); Distress Ink (Peeled Paint; ); VersaFine (Deep Lagoon)
DODATKI
/
REZALNE ŠABLONE/
DIES & PUNCHES
Najlepši par (Okrašeni pravokotniki)
PRIPOMOČKI
Papermania heat tool; Hampton Art - Stamp Perfect; Big Shot; tiskalnik Epson L800

11 komentarjev:

Heather pravi ...

Such a cool card, and perfect for both challenges! Thanks so much for playing at Sunday Stamps!

Heidi Baks pravi ...

Nice imagery -- I really love how you added the transparent splash. Really cool. Thanks for joining Sunday Stamps this week.

Twórcze pasje Danki pravi ...

Amazing card, I like the form of a postage stamp.
Thank you for entering our Anything Goes Challenge at Through The Craft Room Door this week. Looking forward to see you again next challenge.
Regards
Danka
TTCRD
Twórcze pasje Danki {My Blog}

Scrapping4funChallenges pravi ...

Beautiful card, love the image and sentiment
Thank you for your beautiful entry at Scrapping4funChallenges.
Rachelle DT
https://scrapping4funchallenges.blogspot.com

Scrapping4funChallenges pravi ...

Please link our Challenge.
Thank you
Rachelle DT
https://scrapping4funchallenges.blogspot.com

Faith A at Daffodil Cards pravi ...

OH! Ma-Mi, when I saw your card I just laughed, I love it, it's so clever. Beautiful colouring as always and GREAT design. Thank you so much for joining us in our challenge at QKR Stampede this week. Looking forward to see you again next challenge.

Faith QKR Stampede DT

Billie A pravi ...

Awesome card. Great masculine card and perfect sentiment. Fun card. thanks for sharing over at Aud Sentiments.

HandmadeByTasha13 pravi ...

Brilliant masculine card! Great job!

Thanks for joining us at Aud Sentiments and good luck for the challenge!
Stay safe!

HandmadeByTasha DT

Dawn Frost pravi ...

I LOVE that sentiment, great card! Thanks for joining Colour Crazy Challenges good luck! Dawn DT

Majda pravi ...

Imenitno si packala in me spomnila pack, ki nastajajo med druženjem ob pijači s prijatelji, pack, ki nastanejo zaradi smeha :-)
Navdušena sem nad tvojo voščilnico.
Hvala, ker jo deliš v galeriji Scrapping4fun, pridi še :-)
Nasmejane in prijazne praznike želim, Majda

Helen pravi ...

Beautifully put together.

Thanks for joining us at the Colour Crazy Challenge.

Helen x

Ne prezrite ...

Priznanja in nagrade v aprilu 2022