petek, 10. april 2020

Zlato perje za bogato moško perjanico


Najprej sem izrezala manjši pravokotnik iz embalaže, tako da sem tudi malo reciklirala, nato sem vzela iz škatle z ostanki slabo izrezano rozeto (slabši del sem odstranila). Odrezan rob sem zaključila s tankim zlatim bleščečim trakom. Sicer sem na začetku natisnila in embosirala tri peresa, vendar se mi je zdelo, da sta dve več kot dovolj. Zataknila sem ju za srčast gumb, na katerega sem privezala zlato vrvico. Na koncu sem dodala še leseni številki (senčila sem ju z Distress Ink blazinicami, da sem dobila odtenek, ki bi bil čim bolj podoben gumbu). Bolj razkošno kot tako jaz ne zmorem.


Voščilnico prijavljam na naslednje izzive:

UPORABLJENI IZDELKI – USED PRODUCTS
ŠTAMPILJKE
Aladine (Plumes)
PAPIR
Anita's Cards and envelopes (A6 kraft); stran iz knjigedomača zaloga papirja 
BARVE
Distress Ink (Antique Linen); VersaMark; Ranger embossing powder (Extra fine Gold)
DODATKI
zlat trak z bleščicami; zlata vrvica; lesen gumb v obliki srca; leseni številki
REZALNE ŠABLONE/
DIES & PUNCHES
Cheery Lynn (Expandable quilling strip); Najlepši par (Pravokotniki s šivi); Nellie Snellen (Stained glass fantasy flower); Sizzix (Vintage lace #657481)
PRIPOMOČKI
Papermania heat tool; Hampton Art - Stamp Perfect; Big Shot

8 komentarjev:

Sue VanDeVusse pravi ...

Your design is beautiful! I love those gorgeous embossed feathers and the addition of the little heart tied with the gold string. Thanks for playing along with us at JUGS!

Andreja pravi ...

Zelo lepo moško voščilnico si naredila :-))
Vesela sem, ker ustvarjaš z nami v izzivu CRAFT-alnice … Srečno!

Majda pravi ...

Všeč mi je, kako si se lotila moškega izziva v Craft-alnici, kjer sem bila gostja izziva. Barve so imenitne, peresa pa ... en sam navdih!!!
Prijazen pozdravček, Majda

Joy Wilson pravi ...

Stunning card! The feathers are gorgeous! Thanks for joining our Anything Goes Challenge at Lil Patch of Crafty Friends. I hope join us again real soon!
Hugs, Joy
Joyfully Stamps
Lil Patch of Crafty Friends, Owner/Coordinator

Gail pravi ...

Very pretty card. I love the embossing. Thanks for joining us at Craft-Dee BowZ! --Gail

Nicolette pravi ...

You made a very nice card.
thank you and that you became a follower.
Nicolette Dt 2Sistersontheblog

Susan Renshaw pravi ...

Great design and colur scheme!
Thank you for sharing with Happy Little Stampers!
Susan
DT for AG with Dies
Calling All Crafters! – My personal Blog!

Caroline pravi ...

Nice card. Thanks for joining our challenge.
Caroline DT 2Sistersontehblog

Ne prezrite ...

Priznanja in nagrade v aprilu 2022