ponedeljek, 15. avgust 2016

Za nečaka ...

Včeraj (no, zdaj je že predvčerajšnjim) sem postala teta malemu Matiji. Takoj sem se lotila dela ... izdelati sem hotela nekaj posebnega in mislim, da mi je uspelo.


Najprej sem izdelala osnovo za škatlasto voščilnico, kar je bilo zelo hitro, nato sem se lotila krašenja.
Uporabila sem šablono z oblaki, izrezke balončkov in simpatičen odtis miške z balončkom. Balončke sem pobarvala z akvareli, miško pa s Copic markerji.


Krašenje ni šlo tako hitro. Iz risalnega lista, kupljenega v Italiji (je bolj bel in ima čisto drugačno teksturo), sem izrezala kartončke ustrezne velikosti ter na njih ustvarila relief z oblački. Nato sem se lotila izrezovanja balončkov (iz istega papirja), ki sem jih pobarvala z akvareli. Najprej sem okrasila notranje stene, nato še zunanje. Za zastavico sem s črtno štampiljko za ozadje naredila odtis z akvarelnimi barvami, da sem dobila enak odtenek modre. Nazadnje sem izdelala še notranja trakova: na prvem je miška, na drugem so balončki. Miško sem pobarvala s Copic markerji, njen balonček pa z akvareli, da se je ujemal z ostalimi. Za balončke sem prilepila štiri tanke trakove prozorne folije.


Vrvico balončka na "naslovni" strani, ki vsebuje ime otroka, sem napisala sama. Najprej sem skicirala na papir, potem sem to prenesla na voščilnico. Lovila sem prostor med oblaki, da je ime lepo napisano.


Končen izdelek meri 11 x 15 cm, zato gre lepo v standardno ovojnico.

Čestitko prijavljam na naslednje izzive:

UPORABLJENI IZDELKI – USED PRODUCTS
ŠTAMPILJKE
Hero Arts (Pinstripes); From the Heart Stamps (Mouse balloon); Ustvarjalni dotik (Mali zaklad)
PAPIR
domača zaloga papirja
BARVE
VersaFine (Majestic blue); Cretacolor 10 Aqua Brique; Sakura Micron (0,1 - 0,8 mm)
DODATKI
/
REZALNE ŠABLONE/
DIES
Najlepši par (Pravokotniki s šivi);  Cottage Cutz (Balloon)
PRIPOMOČKI
Papermania heat tool; Big Shot; Darice embossing folder (Clouds); We R Memory Keepers (Crop-A-Dile Corner Chomper 1/4); tiskalnik Epson L800

15 komentarjev:

Andrea Ockey Parr pravi ...

This is such a clever creation! I really love the structure you created and I adore the happy color palette that you used. That mouse is so cute and you did a great job on this! I enjoyed seeing your project and am so glad you shared it with us here at the Simon Says Stamp Monday Challenge Blog!

Damjana pravi ...

Čudovito in res nekaj posebnega. Oblački in balončki so fantastični, mali mišek z balončkom tudi.

Andreja pravi ...

Krasna škatlica presenečanja :-)) Všeč mi je v modrih odtenkih. Super si jo sestavila.

Sapfina (Barbara) pravi ...

Kako krasno je pa tole! Na dah sem prebrala, da bi videla, katero štampiljko si uporabila za ime :)))) in lahko rečem le vse pohvale za tako krasno vrvico balončka! ;)

Sarah pravi ...

What a super cute box card! Love the little mouse! Thanks for joining us at Tuesday Throwdown this week!

Helena pravi ...

Čestitam tetka! Čudovito voščilo za malega fantka.

Judy Woodland pravi ...

Oh my gosh, that cute little mouse just makes me smile. What a wonderful card, you have really done this style justice. Beautiful water coloring too!!! Great take on the challenge, thanks for playing along with us this week over at Just Us Girls!!!

Emma pravi ...

Fab project, thank you for joining us at The Alphabet Challenge for our ‘L is for Love’ Challenge, hope to see you again. Emma DT x

N-Eva pravi ...

Prekrasno škatlico presenečenja si izdelala. Hvala, da se igraš z nami na Come and get it izzivu. Lp Neva

creationsnz pravi ...

A fun box card and great elements. So glad you joined us at Come And Get It challenges, CarolG

Helen pravi ...

Great card - love that shape and that little mouse.

Thanks for joining us at Crafting from the Heart.

Helen x

Claire pravi ...

This must have taken you ages - what a gorgeous idea. The recipient must have loved it! Thanks for playing along at CAS-ual Fridays!

Channin Pelletier pravi ...

Wow! This is amazing! I've always wanted to make a card like this but been too intimidated. Yours turned out amazing! Thanks so much for joining us at CAS-ual Fridays!

Diane Louise J pravi ...

Hello.… Thanks for joining our ‘Anything Goes’ challenge with your lovely card… hope you can join us again next time.
[Diane Louise, Team Leader for Crafty Friends Challenge Blog]

Dee's Craft Room pravi ...

First of all, many congratulations.

Fabulous card in a box, great, fun design, the little mouse is so cute. Thank you for sharing your work with all of us at Crafty Boots Challenges.

Dionne

Ne prezrite ...

Priznanja in nagrade v aprilu 2022