sreda, 3. avgust 2016

Dnevnik: Morska deklica

Tole bi moralo biti objavljeno že včeraj, vendar nisem uspela prenesti fotografij iz fotoaparata v računalnik. Čeprav sem računalnik večkrat izklopila, ni prepoznal SD kartice. Očitno sva bila zvečer utrujena oba, ker jo je danes prepoznal brez težav ... poleg tega sem izkoristila jutranjo svetlobo, da sem naredila nove fotografije. In sem zamudila prijavo na izziv v CRAFT-alnici, čeprav je bilo prav večerno sonce tista okrogla stvar, ki jo je izziv zahteval ...


To morsko deklico imam še s časov, ko sem sodelovala v dizajnerskih timih. Najprej sem izdelala ozadje. Z akvarelnimi barvami sem nanesla modre in oranžne odtenke ter narisala pokrajino. Nato sem natisnila morsko deklico, ki sem jo pobarvala s Copic markerji, repu sem še dodala bleščice z Wink of Stella, ki pa se v jutranji svetlobi ne vidijo.
Pri barvanju sem prvič uporabila vijolične tone za senčenje kože, kot sem to videla pri Sandy Allnock, ker nimam markerjev BV01 in BV000, sem uporabila BV02 in BV21.

Dobro razmerje se ne zgodi kar tako.
Potrebuje čas, potrpljenje in DVA,
ki si resnično ŽELITA BITI SKUPAJ.

Zadnje čase sem pridno vadila rokopis, različne vrste črk. Ta slog je med najljubšimi.



Dnevnik v celoti si lahko ogledate TUKAJ.


Stran iz dnevnika prijavljam na naslednje izzive:
UPORABLJENI IZDELKI – USED PRODUCTS
ŠTAMPILJKE/STAMPS
A Day for Daisies (Water Babe)
PAPIR/PAPER
stara knjiga
BARVE/INKS
Izink (Mimosa; Tomato; Safran); Wink of Stella (Clear); Cretacolor 10 Aqua Brique (svetlo temno modra); Copic markerji
DODATKI/ACCESSORIES
/
PRIPOMOČKI/TOOLS
Papermania heat tool; tiskalnik Epson L800 

8 komentarjev:

Tina Z. pravi ...

osupljiv prizor s prekrasno pisavo, vau ...

Katja pravi ...

Fantastic.

Thanks for playing with us @ Creative Friday.
Hugs, Katja

MagsB pravi ...

This is a lovely, peaceful summer scene! Thanks for joining in at CRAFT Challenge!

love Mags B DT x

Sharyn Polesel pravi ...

Beautiful water scene.....I love the mermaid! Thanks for playing along with us at Just Us Girls!

Nancy pravi ...

Such an incredible scene you have created in your journal! Wish I was there right now! Thanks for playing along with the girls and I at JUGS for Wild Card Week!

Stempelomi pravi ...

so lovely! Thanks for joining us at creative friday. hugs,Beate

Rebecca pravi ...

This is gorgeous! The scene is beautiful and the colours are amazing. Thanks for joining us at Crafty Cardmakers.

Bec

crafty pravi ...

lovely summer evening scene. Thank you for sharing with us at Crafty Cardmakers.
Mary

Ne prezrite ...

Priznanja in nagrade v aprilu 2022