sreda, 18. avgust 2010

1.700 km

Pa sem nazaj. Prevozila sem 1.700 km in si ogledala lep del Toskane. Vreme je bilo malo bolj kislo. Kar 2 dni je deževalo: en dan smo preživeli v šotoru (še dobro, da sem tik pred odhodom kupila nov šotor, večjega), drugega pa smo dežju ubežali v Umbrijo, v Perugio. Doživela sem tudi delček vzdušja sienskega Palia. In moj Kljunček tudi. Videl je konje!

Slik še nisem pobrala s fotoaparata. Med hitrim brskanjem pa sem ugotovila, da sem bila izbrana med prve tri v avgustovskem izzivu Craftalnice. Hvala. Sem prav vesela. Izkoriščam priliko, da se zahvalim vsem, ki obiskujete moj blog, predvsem pa tistim, ki še kaj napišete. Vem, da se vam premalokrat zahvalim za komentarje. Jih pa zelo cenim.

Počasi pa se dopust izteka tudi zame. Dobila sem novo službo bliže domu in novo šolsko leto prinaša nove izzive. Prihodnji teden grem spet na delo. Tokrat bom še malo v Postojni, malo pa že na novem delovnem mestu.

2 komentarja:

Teja pravi ...

Super. Čestitam za Craft-alnico in čestitam za novo delovno mesto.

MA-MI pravi ...

Hvala.

Ne prezrite ...

Priznanja in nagrade v aprilu 2022