torek, 23. februar 2010

Prva nepravokotna voščilnica

S tole se je vse skupaj začelo, 24. januarja, ker pa sem jo oddala nazadnje, sem čakala z objavo.

Na nekem tujem blogu sem videla voščilnico v obliki predpasnika. Takoj sem pomislila na mamo moje prijateljice, ki je prava kuharska mojstrica. Pri njih doma se jedo same dobrote.

Za voščilnico sem porabila več kot 10 let stare miniature suhe robe: valjar in desko za rezanje.
Vse enkrat prav pride,
tokrat popolnoma drži. Sama pa sem iz ostankov žičke za nakit izdelala metlico za stepanje. Ker imajo leseni kosi luknjico, sem jih na voščilnico kar privezala, tako da se po žepku pomikajo gor in dol. Dodala sem še nekaj trakcev in drugih okraskov ter voščilnica je izdelana.
Voščilnico sem privezala s trakcem zadaj kot pravi predpasnik.

Čeprav sem za to voščilnico izdelala še nekaj podobnih, mi je tale izmed vseh najbolj všeč. Mislim, da mi je uspela celo bolje, kot sem si zamislila.

10 komentarjev:

Tiara pravi ...

Zelo zabavna in lepo narejena voščilnica.

McCrafty /Klavdija pravi ...

Dobro si se spomnila na lesene dodatke, še posebej mi je všeč metlica :)

BojaMoja pravi ...

:) noro dobra ideja!!! in čestitka :)

Unknown pravi ...

Super predpasnik, pa vsi dodatki, pa dobro si naredila metlico za stepanje.

Vladuška pravi ...

Zelo mi je všeč ta tvoj predpasnik. Zelo lepo si ga izdelala in še metlico si naredila sama, bravo. Ja, te drobnarije pa se še vedno dobijo pri suhi robi in meni so prav lušne :-)

Sem pa za nazaj gledala in občudovala tisto mini orodje, ki si ga naredila iz fima, zelo dobro.

MA-MI pravi ...

Punce, hvala za pohvale. Idej ne manjka, časa za realizacijo pa še kako.

Vladuška pravi ...

Hej, pri meni te še čaka nagradica :-)

DidiArt pravi ...

JOJ... kako čudovita čestitka, jaz bi ti lahko poklonila malo časa, se dolgočasim doma na bolniški.. topel pozdrav

Guro`s hobbyblogg pravi ...

Hi!
Really cute card you have made! ;)

Nikki Fairbairn pravi ...

Gorgeous card love the pretty papers.Happy Easter, Hugs Nikki x

Ne prezrite ...

Priznanja in nagrade v aprilu 2022