ponedeljek, 8. februar 2010

Dan za ustvarjanje

Današnji dan sem izkoristila, da sem dokončala nekaj malenkosti ter naredila marsikaj novega ... dve voščilnici in dve torbici ter še nekaj malenkosti za naprej. Zaenkrat pa lahko pokažem le torbico.



Tale torbica je namenjena igranju, saj je za 5-letno deklico, zato sem potrebovala nekaj, kar bi omogočalo večkratno odpiranje. Po pravici povedano sem do sedaj preizkusila že več načinov zapiranja od lepljenja do raznovrstnih zatičev, vendar so vsi dosedanji poizkusi imeli le omejeno število odpiranj. Tokrat sem za odpiranje uporabila kar navoj za verižico. Bolje bi se obnesel karabinček ali pa magnetno zapiralo, a jih žal nimam na zalogi.



Za konec sem dodala še majhen detajl z metuljčkom.

1 komentar:

MarikaGabez pravi ...

Čudovita torbica, z vse polno detailov.

Ne prezrite ...

Priznanja in nagrade v aprilu 2022