sobota, 10. oktober 2015

Rožnata pentlja


Medtem ko sem prejšnje dni objavljala stvari, ki sem jih večinoma izdelala v septembru, je ta voščilnica sveža stvaritev. Navdih sem dobila v skici Mojo Monday, v rožnati pentlji iz Craft-alnice in napisu, ki sem ga ustvarila že nekaj časa nazaj.

Ljubezen vsak dan ustvarja čudeže ... (J. Pollock)

Čez poletje sem končno uredila svojo zbirko pisav: vse pisave brez šumevcev sem odstranila (razen programskih) ter naložila kar nekaj novih posebnih pisav, ki premorejo strešice: zato je ustvarjanje podobnih napisov pravi užitek. Škoda, da nimam več časa. Uporabila sem naslednje pisave: Housegrind, Prida 65, Cruhshed, Normale Black, Blods, Etharing N.12, Barkants,


Voščilnico prijavljam na naslednje izzive:

22 komentarjev:

  1. Lep napis in čudovita voščilnica za čudovit namen.

    OdgovoriIzbriši
  2. A super card and perfect for our theme this week, many thanks for joining in at Allsorts challenge.

    B x

    OdgovoriIzbriši
  3. Such a beautiful card with kraft and hearts. Thanks for playing at 613 Avenue Create and good luck. Hope to see you back sunday for a new challenge. Bettina DT Member 613 Avenue Create xx

    OdgovoriIzbriši
  4. Všeč mi je, ker se sama potrudiš in oblikuješ misel.
    Ta je zelo lepa in srčki seveda pašejo zraven.

    OdgovoriIzbriši
  5. This is lovely.
    Thank you for joining us at Allsorts this week :)
    AnyOldCraft (DT)

    OdgovoriIzbriši
  6. Super card, lovely design, thanks for joining in our challenge at Alphabet.

    Pat xx

    OdgovoriIzbriši
  7. Rjavo roza barvna kombinacija je super. Všeč mi je, kako si oblikovala napis. Srčki lepo pašejo zraven.

    OdgovoriIzbriši
  8. How darling. Thanks for playing along with Mojo Monday!

    OdgovoriIzbriši
  9. Krasno izdelan napis. Tudi sama se včasih poigram z različnimi pisavami. Če ni stešice joo pa naredim s pomočjo pomanjšanega V-ja ;)

    OdgovoriIzbriši
  10. kako krasno si tole naredila, všeč mi je barvna lestvica, citat in najlepša hvala za info o pisavah - vedno dodajam kakšne nove.

    OdgovoriIzbriši
  11. Beautiful card and design, I love all of the different fonts! Thanks for joining us at Alphabet Challenge Blog!
    Tammy x

    OdgovoriIzbriši
  12. Fab card, love the script.
    Thank you for sharing with us at Sweet Stampin this week, Wedgie xxx

    OdgovoriIzbriši
  13. Ooo, čudovita je! Brez dvoma bo nekomu polepšala dneve.
    Hvala, da si se nam pridružila v rožnati Craft-alnici. Pozdravček Lili

    OdgovoriIzbriši
  14. Your card is so beautiful. I love the use of different fonts. Thank you for joining our challenge over at The Paper Shelter. We hope to see you again!
    ~ Bonnie DT

    OdgovoriIzbriši
  15. Krasen zapis in zanimivo sestavljena s srčki :-))
    Hvala, ker spet ustvarjaš z nama tudi v tokratnem dobrodelnem izzivu CRAFT-alnice ... Srečno!

    OdgovoriIzbriši
  16. lovely embossing. thank you for joining our challenge at Crafty Catz and hope to see you again
    Tilly

    OdgovoriIzbriši
  17. Zelo lepo si tole sestavila - tako napis kot celotno voščilnico. Hvala za imena pisav, to vedno prav pride :)

    OdgovoriIzbriši
  18. Fab card. Thanks for joining us at Sweet Stampin'
    Cass xx

    OdgovoriIzbriši
  19. Všeč mi je, ker je eko, pritegnil me je pa tudi napis. Preprosta, a nadvse lepa.

    OdgovoriIzbriši
  20. Beautiful card.

    Thanks for sharing at Sweet Stampin'.

    Susan

    OdgovoriIzbriši