sobota, 12. julij 2014

Voščilnica za 18. rojstni dan

Z julijem sem postala članica dizajnerskega tima Friday Sketch Challenges. V timu sodeluje tudi Andreja, ki je svoj izdelek objavila že prejšnji teden. Če rade delate s pomočjo skic, vas vabim, da se udeležite naših izzivov. Vsak drugi petek nova skica čaka na vas. 





Osnovni motiv predstavlja štampiljka Lilly of the Valley - Playing Guitar. Voščilnico sem izdelala za fanta, ki rad igra kitaro in je dopolnil 18 let. Fotografirala sem z bliskavico, zato so barve malo bolj živahne kot v resnici: izbrala sem peščeno rjavo (Patty B. Scraps) in turkizno ter barvo pistacije (MissTiina). 


Friday Sketch 73

Voščilnico prijavljam na naslednje izzive:

UPORABLJENI IZDELKI – USED PRODUCTS
ŠTAMPILJKE
Lilly of the Valley (Playing guitar)
PAPIR
Anita's Cards and envelopes (square white); digitalni papir (Miss Tina; Patty B. Scraps)
BARVE
Copic markerji
DODATKI
modri kristalčki
REZALNE ŠABLONE/
DIES
Spellbinders (Standard circles LG)
PRIPOMOČKI
Cuttlebug; EK punch (Photo corner); tiskalnik Epson L800

11 komentarjev:

Danica pravi ...

Čestitke za sprejem v tim FSC. Tudi meni so všeč čestitke narejene po skici.
Zelo lepo voščilnico si naredila.
Lp Danica

verybellemakes pravi ...

Great take on the sketch! Thank you for joining the Crafting From The Heart Challenge, hope to see you again very soon.

Victoria DT

Klara pravi ...

Čestitke za članstvo. Vočilnica je zelo lepa. Super si kombinirala barve in oblike. :))

Andreja pravi ...

Maja, krasno voščilnico si pripravila! LOTV štampiljke so mi zelo cart.
Zelo si zadela skico in tudi meni je v veselje, da sem del njih:-))

Ne-Ja pravi ...

Česttike za članstvo! Super voščilnica in zelo lepo barvanje :)

oldpunca pravi ...

Čestitke za članstvo. Voščilnica mi je zelo všeč. Super barve si izbrala in motiv zelo lepo pobarvala.

KarinsArtScrap pravi ...

Ma-Mi what a fab and fantastic card,



Thanks for join us at ScrapbookStampSociety Challenge.

Greetings Karin DT Coördinator


Lizzidroege pravi ...

Very cute card...lizzi sss dt

Vladuška pravi ...

Vama z Andrejo gredo postavitve odlicno od rok in je lepo, da sta del tima. Krasna voscilnica je.

Audrey Ernst (hippieaud) pravi ...

Great job incorporating the sketch and I just love this cute image you have chosen. Thanks so much for playing at Crafty Sentiments this week!!

Melanie pravi ...

A wonderful male card!
Thank you soo much for taking part in our "Anything Goes” challenge last week…
Hope to see you again in our new challenge as well…

Hugs,
Melanie
(DT Penny's Paper Crafty Challenges)

PS: Sorry for the late comment. I really had a busy week…

Ne prezrite ...

Priznanja in nagrade v aprilu 2022