petek, 8. april 2011

Spomladanska svežina

Ta teden sem ponovno malo ustvarjala. Vseeno nisem počela zapletenejših stvari, ker ni bilo ne volje ne časa. Izdelala sem preprost nakit iz ostankov Swarovski kamenčkov v rožnati barvi, ostalo sem izbrala tako, da gre zraven.
Pa še detajl zaključka, ki mi je zelo všeč.
Poleg kratke ogrlice, speljane čisto po vratu, so nastali še ti uhančki.
Komaj čakam, da oblečem nekaj primernega in si nataknem tale komplet.

4 komentarji:

Vladuška pravi ...

Romantičen, nežen, pomladen. Mi je všeč.

Maja pravi ...

Res je lepa pomladna, kar vabi žarke :)

Čarobna hišica pravi ...

Prav lušten pomladni kompletek in ti čist verjamem, da komaj čakaš, da ga nadeneš ...

Nella pravi ...

Čisto pomladno, super. Uhani so mi še posebaj všeč :)

Ne prezrite ...

Priznanja in nagrade v aprilu 2022