sobota, 30. april 2011

Modrost modrine

K modrosti vodijo tri poti: premišljevanje, najplemenitejša vzgoja in izkušnja (najneprijetnejša pot).
Konfucij
Te dni hitim z izdelovanjem nakita, saj se prvomajske počitnice počasi iztekajo in le redko imam dovolj časa, da se lotim preštevilčnih projektov, ki samo potrpežljivo čakajo. Večkrat se mi je zgodilo, da bi potrebovala nakit v modrem, a nisem imela ničesar primernega, zato sem izdelala to verižico z uhančki.
V eni izmed revij sem videla nekaj podobnega, vendar z rdečimi kamenčki in osrednjim kovinskim povezovalnim členom, sama sem izbrala malo večje zapiralo, ostali večji dodatki so se mi zdeli odveč.
To zgoraj so uhani. Takoj sem morala preizkusiti kroglico iz spiralne žičke. Moram pa še povedati, da so modre kroglice bolj temne kot pa na sliki. V živo so veliko lepše barve.
Spodaj pa objavljam še kolaž različnih detajlov.


Šele ob fotografiranju nakita sem spoznala, kako fotoaparat alterira barve, predvsem vijolična je zelo občutljiva in jo je težko ujeti v fotoaparat, vednar tudi tale modra ni taka, kot je v živo, čeprav sem jo fotografirala zunaj, ob dnevni svetlobi, ne da bi jo direktno izpostavila na sonce. Tudi računalniško teh slik nisem veliko obdelovala - večinoma sem jih le obrezala, mogoče sem dodala malo senc, da sem dobila odtenek, ki je bolj podoben originalu.

Ni komentarjev:

Ne prezrite ...

Priznanja in nagrade v aprilu 2022