petek, 29. april 2011

Lampionček



V eni izmed revij sem našla zanimiv obesek. Spominjal me je na lampionček. Ker sem imela material pri roki, sem se ga lotila. No, prav vse ni bilo točno tako, kot sem si zamislila, namesto modre bi raje imela žadasto zeleno.



Na prvi sliki je nad kapico kroglica iz kamna v lepi rjavo turkizni barvi, kar pa se ni ujemalo s spodnjimi modrimi kristalčki, zato sem danes kroglico zamenjala za rjav steklen dvojni stožec.


Originalni projekt sem tudi malo spremenila, kajti na vrhu bi morala biti kapica v obliki košarice, vendar se po velikosti ni ujemala s polkrožno kapico. V bistvu bi morala biti zgornja kapica večja od spodnje, jaz pa sem imela obratno razmerje, zato sem na oba konca dala dve enaki kapici. V notranjosti visi kristalček v modri.

2 komentarja:

Urška pravi ...

perfekten! lp ;)

Tanja E. pravi ...

Čudovit! LP:)

Ne prezrite ...

Priznanja in nagrade v aprilu 2022