sreda, 6. oktober 2021

The Male Room: Črno-belo

   Lepo pozdravljeni! Prva sreda v mesecu prinaša nov The Male Room izziv



Najprej sem pripravila podlago, ki sem jo nato izvezla. Na začetku sem porabila nekaj časa, da sem zarisala vzorec, ko je bil enkrat narejen, sem se lotila dela. Všeč mi je uravnoteženost med črno in belo barvo. Vezenja nisem želela preveč prekriti, zato sem voščilnici dodala le črn okvir in kartonček z embosiranim voščilom v beli barvi.



Za vezenje sem porabila nekaj večerov. Zaradi izobraževanja po 3- do 4-krat na teden pridem domov samo toliko, da pozdravim sina, preden gre spat. Ustvarjanje mora počakati na vikend. Vezenje pred spanjem pa me pomirja. Čeprav sem bila utrujena, sem vzela vsaj 15 minut za vezenje.

Sentiment: Happy Birthday


Voščilnico prijavljam na naslednje izzive:

UPORABLJENI IZDELKI – USED PRODUCTS
ŠTAMPILJKE
Ustvarjalni dotik (Vse najboljše)
PAPIR
domača zaloga papirja 
BARVE
VersaMark; Ranger embossing powder (Extrafine white)
DODATKI
črna vrvica za vezenje
REZALNE ŠABLONE/
DIES & PUNCHES
Najlepši par (Pravokotniki s šivi; Kvadrati s šivi); Marianne Design (Silver selection)
PRIPOMOČKI
Papermania heat tool; Hampton Art - Stamp Perfect; Big Shot

8 komentarjev:

MortiCraft pravi ...

This is lovely! I honestly thought it was a die cut panel until I read your blog post! X

Janis Lewis pravi ...

Great card. Beautiful background. Thanks for sharing at Crafting Happiness Challenges.
Janis, Owner @ Crafting Happiness Challenges.

Cardsbymaaike pravi ...

Fabulous card, I had troubles with the B&W but everyone elses card seems easy

Scrapping4funChallenges pravi ...

Beautiful card and I love the inspiration you have used!
Thank you for your entry at Scrapping4funChallenges
Rachelle DT
https://scrapping4funchallenges.blogspot.com
https//rachellescreations.blogspot.com

Twórcze pasje Danki pravi ...

Cute male project. Thank you for entering our Anything Goes Challenge at Through The Craft Room Door this week. Looking forward to see you again next challenge.
Regards
Danka
TTCRD
Twórcze pasje Danki {My Blog}

Sueb pravi ...

Hello,
What a fabulous card, I love the black and white colour.
Thank you for sharing your card crafting skills with us at the ATG challenge for Through the Craft Room Door. TTCRD.blogspot.com
I look forward to seeing many more of your challenges.
With kind regards
Sue TTCRD DT
Blogspot handmadecardsbysb:wordpress.com

Created by Kath pravi ...

Wow! The work you put in makes your card great! Thanks for joining us at Watercooler Wednesday challenge!

Chana Malkah pravi ...

A nice choice for a male card!

Thanks so much for accepting the challenge this month at 613 Avenue Create!
Hugz,
Chana Malkah,
A Place To Start, Owner
613 Avenue Create, Owner
Redora Lee Designs , My Blog
Shopping Our Stash, DT
The Color of Cards, Owner



Ne prezrite ...

Priznanja in nagrade v aprilu 2022