nedelja, 2. februar 2020

Moj dežnik je lahko balon


Ob tej podobi sem se že ob prvem srečanju z njo spomnila na malo Jelko in njen najljubši rekivzit za igro - dežnik. Na domačem vrtu je bil dežnik lahko šotor, ko pa so jo okregali, ker je izgubila žogo, se je skrila v njegovo varno zavetje ter na krilih domišljije poletela nad mestom. Njen dežnik je takrat postal balon, ki jo je popeljal visoko nad oblake, da je bila Ljubljana čisto majhna. Nato je pristala v deželi klobukov, kjer je izbrala klobuk za vsakega od družinskih članov. Ti klobuki so imeli čarobno moč - kdor si ga je nadel, je postal to, kar je klobuk predstavljal. Vsak lahko postane to, kar hoče!

Voščilnica je nadvse preprosta. Tokrat sem za podlago uporabila siv papir, podobo sem pobarvala z barvicami. Na ozadje sem natisnila s svetlo sivo blazinico štampiljko z voščili, ki sicer nima veliko prostora, vseeno pa se da razbrati marsikatero lepo željo in misel. Preden sem zalepila podobo deklice z dežnikom, ki sem jo pritrdila na moosgumi, sem dodala še tanek črn trak z drobnimi belimi črtami.


Voščilnico prijavljam na naslednje izzive:


UPORABLJENI IZDELKI – USED PRODUCTS
ŠTAMPILJKE
A Day For Daisies (Umbrella dreams); Najlepši par (Ozadja z voščili)
PAPIR
Anita's Cards and envelopes (A6 white); domača zaloga papirja 
BARVE
VersaColor (Polar blue); Cretacolor (Mega colored pencils); Bruynzeel (Rijks-museum)
DODATKI
/
REZALNE ŠABLONE/
DIES & PUNCHES
Avery Elle (Wonky stitches); Cheery Lynn (Expandable quilling strip); Najlepši par (Pravokotniki s šivi)
PRIPOMOČKI
Hampton Art - Stamp Perfect; Big Shot; tiskalnik Epson L800

7 komentarjev:

Sue - pravi ...

Love the bright umbrella! Thanks for joining us at Make My Monday.

Donna Scholz pravi ...

A cute story to go along with a sweet card, Ma-Mi! A great interpretation of our Try Stampin' on Tuesday sketch challenge! Thank you for sharing!!! -Donna

Krafty Kaylin pravi ...

i really like the use of stamping in the diagonal section. lovely clean and simple card. Thanks for joining us at TSOT.

Heather pravi ...

What a beautiful image, Ma-Mi! Almost Little Prince-like! Love the muted colors, and your discrete diagonal! Thanks so much for playing at TSOT!

Cazro pravi ...

Hello, this isn't a fairytale I know about but it is lovely to hear of fairytales from other countries, this sounds like an interesting one. I hope it has a happy ending. I love your interpretation, the theme fits perfectly for our theme.
Thanks for joining us at Make My Monday. Caz. DT.

Wanda Cullen pravi ...

Love your fun design! Thanks so much for joining us at CTD!

Dawn Phillips pravi ...

It's a beautiful card and such an imaginative fairy tale. Thanks for joining us at Make My Monday. Love Dawn x

Ne prezrite ...

Priznanja in nagrade v aprilu 2022