sobota, 1. februar 2020

Feeling Sketchy: Praznično vzdušje

Nov mesec in na vrsti je nova skica za nov Feeling Sketchy izziv. 


Na srečo mi je ostalo še nekaj papirja z vzorcem lesa, tako da sem najprej izrezala pravokotnik z nazobčanim robom, nato sem odtisnila lanterni, večino ostalih izrezkov sem poiskala v škatli z ostanki. Podlago in lampiončka sem škropila z belo akrilno barvo, medtem ko sem ostale elemente poškropila z zlato. Nato sem samo elemente sestavila po spodnji skici.


Za trak na skici sem uporabila izrezek vej z listi iz pergamentnega papirja. Nato sem ostale izrezke razporedila v nekakšen šopek okrog angelskih kril. Na levo stran sem zalepila še en ostanek papirja, nad katerega sem z belim reliefnim prahom natisnila voščilo.



Voščilnico prijavljam na naslednje izzive:


UPORABLJENI IZDELKI – USED PRODUCTS
ŠTAMPILJKE
Najlepši par (Koš prazničnih voščil)
PAPIR
Anita's Cards and envelopes (A6 white); vzorčast papir iz Hoferja; pergamentni papir; domača zaloga papirja 
BARVE
Archival Ink (Sepia); Distress Ink (Walnut Stain); Distress Marker (Mustard Seed; Spiced Marmalade); Izink (Gold); Schjerning acryl spray (White); VersaMark; Ranger embossing powder (Extra fine White); Perfect Pearls v razpršilu (Gold)
DODATKI
/
REZALNE ŠABLONE/
DIES & PUNCHES
Marianne Design (Petra's twigs); Memory Box (Leafy sprig border); Najlepši par (Vesela pošta; Okrasimo s cvetjem); Nellie Snellen (Leaves 3); Sizzix Thinlits (Birds and stars #662673)
PRIPOMOČKI
Papermania heat tool; Hampton Art - Stamp Perfect; Big Shot

3 komentarji:

Kathleen pravi ...

A great background for all the lovely dies and colours you have used here. Thank you for joining our 'Vintage' challenge at Allsorts.

Kath x

Linby pravi ...

Lovely card with the vintage lamps. Thanks for sharing with us at Allsorts.
Lynn x
DT

Chris pravi ...

Great use of your chosen sketch and beautiful die cuts. Thank you for joining us at Crafty Calendar this month
Chris
x

Ne prezrite ...

Priznanja in nagrade v aprilu 2022