ponedeljek, 17. februar 2020

Metulj


Najprej sem izrezala pravokotnik iz akvarelnega papirja, ki sem ga deloma embosirala z rezalno šablono ter senčila z Distress Inkom in še prebarvala v smooshing tehniki. Metulja sem senčila z Distress Oxide ter nato še poškropila z vodo. Nazadnje sem še zavezala vrvico in otisnila napis.

Sentiment: Guess who?
 Voščilnico prijavljam na naslednje izzive:



UPORABLJENI IZDELKI – USED PRODUCTS
ŠTAMPILJKE
Ustvarjlani dotik (Sveže stisnjena)
PAPIR
Anita's Cards and envelopes (A6 white); akvarelni papirdomača zaloga papirja 
BARVE
StazOn (Jet black); Distress Ink (Bundled Sage); Distress Oxide (Abandoned Coral); Perfect Pearls v razpršilu (Gold); Crackle Accens
DODATKI
vrvica; tri zelene polperle
REZALNE ŠABLONE/
DIES & PUNCHES
Marianne Design (Butterfly 1; Tiny's Country Garden); Najlepši par (Pravokotniki s šivi)
PRIPOMOČKI
Papermania heat tool; Hampton Art - Stamp Perfect; Big Shot

3 komentarji:

Lisa Lynn pravi ...

Your butterfly card is gorgeous. Love how you created the background. Thanks for joining in the Tuesday Morning Sketches, Lisa Lynn DT.

Mrs A. pravi ...

I love your gorgeous background that you have created to show the beautiful butterfly off to advantage. Thankyou fior coming and spinning the butterfly wheel with me this week. Hugs Mrs A.

Ustvarjalni dotik pravi ...

Lepo si izdelala ozadje in z vrvicami popestrila elemente na čestitki :) Hvala, ker ustvarjaš z nami in sodeluješ v mesečnem idejniku :)

Ne prezrite ...

Priznanja in nagrade v aprilu 2022