sobota, 4. januar 2020

Živali pozdravljajo


Najprej sem natisnila živali, saj sem že prevečkrat zaradi naglice spacala vse skupaj. Medtem ko so se odtisi sušili, sem izrezala bel kartonček ter okna z okvirji. Mimogrede sem še senčila podlago in z grelno pištolo nekajkrat potegnila čez odtise živali. Šele nato sem se lotila barvanja. Ker sem hotela ohraniti pastelni videz, sem se izognila meni trenutno najbolj priljubljenim barvicam in sem posegla po Distress Inkih, vodi in čopiču. Med gledanjem televizije sem pobarvane podobe še izrezala.
Tik preden sem vse sestavila skupaj, sem odtisnila še napis.

Sentiment: Congratulations on the birth

Voščilnico prijavljam na naslednje izzive:


UPORABLJENI IZDELKI – USED PRODUCTS
ŠTAMPILJKE
My Favorite Things (Up in the air); Najlepši par (Veselje ob rojstvu)
PAPIR
Anita's Cards and envelopes (A6 white); domača zaloga papirja 
BARVE
Distress Ink (Spruced Ice; Tea Dye; Gathered Twigs; Spun Sugar; Broken China; Tumbled Glass); VersaColor (Polar Blue); Taylored Expressions (Earl Gray); Ranger embossing powder (Silver); Sakura Gelly Roll (Black)
DODATKI
svetlomodri kristalčki (rhinestones)
REZALNE ŠABLONE/
DIES & PUNCHES
Memory Box (Bursting berry vine border); Najlepši par (Vesela pošta); QuicKutz (Square frames)

11 komentarjev:

Klara pravi ...

Čudovita je! Ravno prav nežna in živahna ob rojstvu...

Dena J pravi ...

What a beautiful, elegant edge die! Sweet little critters very well colored. Thank you for joining us at Atlantic Hearts this week.

brenda pravi ...

Such a cute creation in the pretty soft colour palette, many thanks for sharing and joining us at Allsorts challenge this week.

B x

Ellibelle pravi ...

Such a cute card! Love the critters and beautiful die cut border. Thanks so much for joining us at Allsorts challenge!
Ellibelle's Corner

Brandi pravi ...

I have no idea what your card says but it is gorgeous, the softness of the colours, the baby animals are adorable, so so cute!Thanks for playing along with Atlantic Hearts Sketch Challenge (AHSC).

Brandi R.
DT member AHSC
crzy4scrapbooking.blogspot.ca

Tangii pravi ...

So cute, I just love the little peek-a-boo's! Thanks for playing along with the Krafty Chicks challenge, hope to see you again!

Majda pravi ...

Kako ljubka je tvoja čestitka - srčna popotnica mali štručki!
Hvala, ker si se nam pridružila v Veseli hiški, pridi še!
Majda, DT

oldpunca pravi ...

Jej, kako ljubke živalice! Krasno si jih pobarvala in me nasmejala z naglico in pacanjem. :-) Voščilnica je zelo lepo sestavljena. Hvala, ker si se nam pridružila v Veseli hiški.
Objem, Sonja

Moje drobtinice23 pravi ...

Čudovita dobrodošlica za dojenčka!

VEANA R. pravi ...

Čudovita voščilnica za dojenčka,ki ga na okencih čakajo ljubke živalice. Tudi izrezi s šablonami so zelo lepi in zanimivi. Hvala, da si nas obiskala v Veseli Hiški in srečno želim. Objem, Veana R. DT

FinArt pravi ...

Tako nežna. Všeč mi je robna šablona, ki si jo uporabila in kako živali kukajo iz okenc. Zelo lepo si jih pobarvala. Lepo, da si nas obiskala v Veseli hišški. Pozdrav Janja

Ne prezrite ...

Priznanja in nagrade v aprilu 2022