petek, 17. januar 2020

Pikčast venček s cvetjem


Najprej sem odtisnila pikčast krog, nato sem s šablono ustvarila črtkasto ozadje, nazadnje sem še prilepila izrezke drobnih cvetlic, ki sem jih pobarvala z Distress Oxide in zaključila z belim Enamel Dots. Skoraj sem pozabila na voščilo. Ker so bile Enamel Dots pravkar "položene", sem voščilo odtisnila kar z akrilnim blokom.

Sentiment: Hugs Enclosed

Voščilnico prijavljam na naslednje izzive:



UPORABLJENI IZDELKI – USED PRODUCTS
ŠTAMPILJKE
PaperSmooches (Potpourri); Ustvarjlani dotik (Objemi so priloženi)
PAPIR
Anita's Cards and envelopes (square white)
BARVE
Distress Oxide (Abandoned Coral); VersaFine (Majestic Blue); Enamel Dots (White)
DODATKI
/
REZALNE ŠABLONE/
DIES & PUNCHES
Memory Box (Perfect petioles); My Favorite Things (Homespun stitch lines rob)
PRIPOMOČKI
Hampton Art - Stamp Perfect; Big Shot

6 komentarjev:

Cardsbymaaike pravi ...

Fabulous take on your sketch and also fabulous use of the colour theme at Less is More. Thank you for playing at AAA Cards

Jane pravi ...

Beautiful card Ma Mi, love the colours and element choices. Thanks for playing at AAA Cards, hope to see you join in with future challenges too.

A.Rose pravi ...

This is CAS perfection. Thank you for joining AAA Cards!

Joyce pravi ...

Such a pretty cards. Love the combination of the circles and stitching. Thanks so much for playing along at CASology.

Jen W. pravi ...

Love the stitching across the middle of this cool design. Thanks for playing along with CASology this week!

Ustvarjalni dotik pravi ...

Zelo zanimiva postavitev elementov in dodatkov. Posebna je in prav zato enkratna! Hvala za sodelovanje v našem idejniku. Pozdravček iz Ustvarjalnega dotika, Barbara

Ne prezrite ...

Priznanja in nagrade v aprilu 2022