sreda, 1. januar 2020

Feeling Sketchy: Snežko


Najprej vam voščim VSE DOBRO V NOVEM LETU, nato vas še vabim na prvi letošnji Feeling Sketchy izziv! 


Najprej sem na podlagi naredila črno liso s črnim Distress Inkom, nato sem postopoma senčila navzven v svetlejših modrih odtenkih, ker pa je bilo vse skupaj malo dolgočasno, sem podlago zmečkala in tako nastale pregibe premazala z belo blazinico. Tik preden sem prilepila snežaka, sem še ustvarila belo liso s pomočjo Varikine. Podlago sem dodatno okrasila z drobnimi spiralami, ki sem jih narisala namesto snežink.


Voščilnica je nastala po zgornji skici. Tokrat sem si privoščila veliko umetniške svobode, saj je že črta samo nakazana s temnješo liso na papirju, za okroglino pa sem uporabila tega zares okroglega snežaka A Day for Daisies. Okrasje predstavlja šal (zato sem digitalno štampiljko natisnila zrcalno).


Sneženega moža sem pobarvala z barvicami, ker sem mu roke izrezala, sem mu jih narisala z belim pisalom v gelu direktno na podlago. Tako sem dorisala še zvezdico in še dve vrvici, na kateri sem zalepila drobni srebrni zvezdici. Še eno tako zvezdico sem zamenjala za gumb in še tri sem postavila na nebo.


Voščilnico prijavljam na naslednje izzive:


UPORABLJENI IZDELKI – USED PRODUCTS
ŠTAMPILJKE
A Day for Daisies (Snowball Sam)
PAPIR
Anita's Cards and envelopes (A6 white);domača zaloga papirja
BARVE
Distress Ink (Black Soot; Salty Ocean; Faded Jeans; Blueprint Sketch; Chipped Saphire; Dusty Concord); Taylored Expressions (Sugar cube); Sakura Gelly Roll (White; Gold); Cretacolor (Mega colored pencils); Bruynzeel (Rijks-museum)
DODATKI
drobne srebrne zvezdice (sequins)
REZALNE ŠABLONE/
DIES
Najlepši par (Mini prazniki)
PRIPOMOČKI
Papermania heat tool; Hampton Art - Stamp Perfect; Big Shot; tiskalnik Epson L800

8 komentarjev:

Andreja pravi ...

Maja, tudi tebi vse dobro v 2020! Naj bo veselo, srečno, zdravo in seveda ustvarjalno.
Zelo lepo voščilnico si naredila :-)) Snežak je čudovit!

Helen F. pravi ...

Happy New Year!
Love this snowman image and the scarf is fabulous!
Thank you so much for joining in the FUN at Creative With Stamps!

Billie A pravi ...

Cute card and love the chubby image. So cute. Thanks for sharing over at Creative with Stamps.

Jackie C pravi ...

So glad you have shared this with us at 613 Avenue Create.
Please come back again!
Jackie, DT member at 613 xx

Janis pravi ...

Saw your card at Creative with Stamps.....so cute with that big round snowman all bundled up. Wonderful take on the sketch challenge, too!
<3 J

jwoolbright at gmail dot com
HerPeacefulGarden.blogspot.com

cohenna pravi ...

Beautiful! Thank you so much for joining with ust at Fab’n’Funky Challenge this time and good luck :)

New Creations pravi ...

So chubby and cutie pie, love the big, fat round snowman with a scarf!

Twórcze pasje Danki pravi ...

An amazing card, it's a pity we don't have snow. Maybe it will fall
and we will make a real snowman.
Thank-you for joining us at the Crafts Galore Encore Challenge.
Uściski
Danka
Twórcze pasje Danki {My Blog}

Ne prezrite ...

Priznanja in nagrade v aprilu 2022