ponedeljek, 6. januar 2020

Zimska idila


Začela sem z barvanjem odtisa. Uporabila sem suhe barvice. Pri veji in jagodah sem barvo nanesla v štirih slojih, za barvanje ptice sem nanesla najmanj pet slojev barve, ponekod tudi osem. Ko je bil ptiček pobarvan, sem podobo še izrezala z eno izmed zadnjih pridobitev Najlepšega para. Izrezala sem še enak rdeč kartonček (sem reciklirala, saj sem uporabila rdečo pisemsko ovojnico). Nazadnje sem le še pritrdila voščilo.


Voščilnico prijavljam na naslednje izzive:



UPORABLJENI IZDELKI – USED PRODUCTS
ŠTAMPILJKE
Najlepši par (Koš prazničnih voščil); Stampendous (Snow bird) 
PAPIR
Anita's Cards and envelopes (A6 kraft); domača zaloga papirja 
BARVE
StazOn (Jet black); VersaMark; Ranger embossing powder (Extra fine White); Cretacolor (Mega colored pencils); Bruynzeel (Rijks-museum)
DODATKI
/
REZALNE ŠABLONE/
DIES & PUNCHES
Najlepši par (Okrašeni pravokotniki)
PRIPOMOČKI
Hampton Art - Stamp Perfect; Big Shot

3 komentarji:

Peach pravi ...

čudovit
xOx
Peach

Valentina B pravi ...

Wow, kako lepo pobarvan motiv.
Prekrasna postavitev in všeč so mi ti naravni rjavi toni narave.
Popolno, zimsko!

Ashwini Rao pravi ...

Spectacular!! Your coloring is just the most beautiful thing! Thank you so much for joining us at the Seize the Birthday challenge!

Ne prezrite ...

Priznanja in nagrade v aprilu 2022