torek, 29. oktober 2019

Veliko ... dobrega


Če pomislim, kako sem se pri podobnem projektu namučila nekaj let nazaj, ko še nisem imela pripomočka za odtiskovanje ... Čeprav je bilo še vedno potrebne veliko natančnosti. Uporabila sem štampiljko za ozadje, ki nima preveč gostega vzorca, saj sem želela, da je na črkah tudi veliko beline. Najprej sem z belo barvo odtisnila štampiljko na siv kartonček, nato sem isto ponovila še s črno barvo na belem kartončku.


Sledilo je barvanje. Barvala sem s čopiči in Distress Inki. Pobarvala sem kar cel kartonček, ki ga bom uporabila enkrat kasneje. Preden sem izrezala črke, je bilo kar nekaj merjenja in poizkusnih rezanj, popravljanje bi mi pobralo veliko več časa. Črke sem pomaknila lahno navzgor, saj sem morala napisati še drugi del voščila. Izrezane črke sem zalepila na moosgumi sive barve. Bel kartonček, iz katerega sem izrezala črke, sem poravnala s sivim, nato sem črke položila v reže ter jih zlepila ... najprej sem jih zalepila začasno, da sem pravilno namestila štampiljko za drugi del voščila. Ko je bila beseda odtisnjena, sem ponovno poravnala oba kartončka ter črke dokončno zalepila na svoje mesto.

Sentiment: Happy Birthday! 

Odtis podlage se popolnoma ujema s pobarvanim odtisom na črkah. Voščilnico prijavljam na naslednje izzive:


UPORABLJENI IZDELKI – USED PRODUCTS
ŠTAMPILJKE
Docraft Creativity (Flowers background); Ustrvarjalni dotik (Objemi priloženi)
PAPIR
Anita's Cards and envelopes (A6 white); domača zaloga papirja; moosgumi
BARVE
VersaFine (Onyx Black); Distress Ink (Picked Rasberry; Seedless Preserve; Mowed Lawn; Pine Needles); Taylored Expressions (Sugar cube)
DODATKI
/
REZALNE ŠABLONE/
DIES
Najlepši par (Pravokotniki s šivi); X-Cut (Flag alpha)
PRIPOMOČKI
Papermania heat tool; Hampton Art - Stamp Perfect; Big Shot

3 komentarji:

Paper Therapy Ponderings pravi ...

beautiful, love the letters
thanks for joining us at HLS
Barb Housner

Linby pravi ...

This is just so pretty. Thank you for joining in with my make your own background challenge at Allsorts challenge.
Lynn x
DT

Kathleen pravi ...

A really lovely subtle background which shows the lovely letters up perfectly. Thank you for joining our 'Make your own background' at Allsorts.

Kath x

Ne prezrite ...

Priznanja in nagrade v aprilu 2022