ponedeljek, 28. oktober 2019

Jesenska maškarada


Danes sem si vzela čas, da sem pobarvala tole gospodično, hkrati sem še fotografirala postopek. Ker nimam laserskega tiskalnika, sem akvarelni postopek obrnila na glavo: najprej barvanje, potem tiskanje. Sicer najprej natisnem en izvod v naravni velikosti, ki ga postavim za kos risalnega lista. Kar se vidi skozi, je dovolj, da pobarvam s čopičem in veliko vode. Največkrat za barvanje uporabim Distress Inke. In tako zgleda izdelek po barvanju s čopičem, sušenju in ravnanju ... 


Ponavadi akvarelni papir zravnam kar s plastifikatorjem v sendviču iz peki papirja, vendar moj se je pred dnevi pokvaril in novega sem danes šele naročila. Ker lista pod kupom knjig in starinskim likalnikom nisem uspela popolnoma zravnati, sem na zgornji del zalepila kos širokega lepilnega traku - tako sem ojačala ta rob in ni bilo težav pri "požiranju" papirja na tiskalniku. Spodaj se vidi, kako se akvarelno barvanje ujema s figuro. Najstvetlejše dele najprej zaščitim z masko, ko sem zadovoljna z ostalim, pobarvam še te dele. Tako sem prepričana, da neželena barva ne bo potemnila teh delov (obraz, maska, vsa koža).


Sledilo je tiskanje. Prav zaradi zmazkov, ki nastanejo na robovih, uporabljam večji format papirja (A5). Tej fazi sledi samo še barvanje s Copic markerji. Včasih pobarvam le nekaj detajlov, včasih pa malo več (kot tokrat).


Nazadnje sem nekaj detajlov na maski pobarvala z Gell Rollerjem v zlati barvi, nadaljevala sem še z Gell Rollerjem v beli ter dodala nekaj drobnih pik. Podobo sem obrezala ter jo zalepila na podlago ter dodala misel.

Sentiment: Realise the most beautiful dreams
Voščilnico prijavljam na naslednje izzive:




UPORABLJENI IZDELKI – USED PRODUCTS
ŠTAMPILJKE
Colour of Love (Autumn masquerade); Najlepši par (Sanje)
PAPIR
Anita's Cards and envelopes (A6 white); risalni list; Tedi (Kartonski papir s strukturo platna); domača zaloga papirja 
BARVE
Distress Ink (Gathered Twigs; Tea Dye; Victorian Velvet; Seedless Preserve; Bundled Sage; Hickory Smoke; Weathered Wood); VersaMark; Ranger embossing powder (Extra fine White); Sakura Gelly Roll (White; Gold); Copic markerji
DODATKI
/
REZALNE ŠABLONE/
DIES
Cheery Lynn (Expandable quilling strip); Najlepši par (Pravokotniki s šivi)
PRIPOMOČKI
Papermania heat tool; Big Shot; tiskalnik Epson L800

5 komentarjev:

Jen Timko pravi ...

So very cool! Your coloring on this is spectacular. So glad you joined us this week at FMS!

Zora pravi ...

Beautifully done! Thanks for sharing your creation with us at crafty Catz Callange blogg/Zora

Pia S pravi ...

Wait.... what? You colored before printing the image, is that right? Aw, how cool, fantastic idea. However you made this, I love how the card turned out. Thanks for joining our challenge at Inkspirational.

Koraliki Beaty pravi ...

Oh my this is amazing. Great watercoloring. Thanks for playing with us at Polkadoodles. Good luck. DT Beata

Jackie T pravi ...

Hi this is stunning I love it. Thank you for joining us for Challenge 109 - Rich Autumn Colours at the Moving Along with the Times (MAWTT) Challenge blog. Hugs Jackie (DT)

Ne prezrite ...

Priznanja in nagrade v aprilu 2022