ponedeljek, 28. oktober 2019

Selitev

Sentiment: May the Luck be with you

Ko sem dobila pravi navdih, je bila voščilnica izdelana v nekaj minutah. Ozadje iz akvarelnega papirja sem senčila z Distress Inki v krem in oranžni barvi, nato sem čez prilepila siv izrez dreves na obzorju, v sredino pa sem postavila belo hiško. Nazadnje sem odtisnila še misel.

Voščilnico prijavljam na naslednje izzive:



UPORABLJENI IZDELKI – USED PRODUCTS
ŠTAMPILJKE
Art Butik (Rojstni dan)
PAPIR
Anita's Cards and envelopes (A6 white); akvarelni papirdomača zaloga papirja
BARVE
VersaFine (Onyx Black); Distress Ink (Spiced Marmalade; Dried Marigold)
DODATKI
/
REZALNE ŠABLONE/
DIES
Najlepši par (Pravokotniki s šivi; Hiška); Memory Box (Freemont pine landscape)
PRIPOMOČKI
Hampton Art - Stamp Perfect; Big Shot

4 komentarji:

Jeanne pravi ...

Very nice card - the background is beautiful! Thanks for joining us this week at CC&S!

samantha's cards pravi ...

Lovely take on our sketch, thanks for joining us at CC&S.

Vickie Y pravi ...

Adorable CAS scene! Thank you for sharing with us at The Sisterhood of Crafters.

Darlene pravi ...

Perfect scene! Great job! Thanks so much for joining in the fun at our Sisterhood of Crafters challenge! Good Luck and we hope you’ll come back often.

Darlene
SISTERHOOD OF CRAFTERS
DAR’S CRAFTY CREATIONS Please stop in for a visit!

Ne prezrite ...

Priznanja in nagrade v aprilu 2022