nedelja, 13. oktober 2019

Jesenski metulj

Sentiment: Whoever hears laughing butterflies,
knows the taste of white clouds.

Najprej sem izrezala kvadrat iz risalnega lista ter nanj toplotno embosirala veje cikorije. Nato sem z Distress Inki poškropila površino ter mesta, kjer je bilo barve največ razmazala s pomočjo čopiča. Vsako barvo sem nanesla posebej, jo posušila, zaščitila mesta z največ barve ter škropila naprej. Dodala sem še valovit rob (negativ šablone), ki sem ga že prej senčila z nežnim rožnatim odtenkom, enako kot metulja.


Ko je bilo že vse sestavljeno, sem dodala voščilo ter izrez metulja. Voščilnico prijavljam na naslednje izzive:



UPORABLJENI IZDELKI – USED PRODUCTS
ŠTAMPILJKE
Hero Arts (Earth flowers); Ustrvarjalni dotik (Smeh metuljev)
PAPIR
Anita's Cards and envelopes (A6 white); Tedi (Kartonski papir s strukturo platna); risalni list
BARVE
VersaColor (Celadon); Distress Ink (Evergreen Borough; Spiced Marmalade; Spun Sugar); VersaMark; Ranger embossing powder (Extra fine White)
DODATKI
/
REZALNE ŠABLONE/
DIES
Najlepši par (Pravokotniki s šivi; Srčni metulji; Srčna pošta - negativ okvirja); Spellbinders (Grand squares)
PRIPOMOČKI
Papermania heat tool; Hampton Art - Stamp Perfect; Big Shot

5 komentarjev:

Mrs A. pravi ...

Clever use of all three colours. Thankyou for coming send dinning the butterfly wheel with me this week . Hugs Mrs A.

AndrejaM pravi ...

Hvala, ker si krasno voščilnico dobrodelna pri CRAFT-alnici

Goga pravi ...

Wauu, fantastičen nanos barv. Meni to zagotovo ne bi uspelo.
Hvala še enkrat, da si dobrdelna z nami v v Craft-alnici. Lp Goga

Andreja pravi ...

Zelo je lepa in všeč mi je mavričen smooshing :-))
Vesela sem, da si se nam pridružila v CRAFTalnici in da si dobrodelna! ❤️ Hvala ❤️

Paper Therapy Ponderings pravi ...

such wonderful soft colors on your card
thanks for joining us at HLS
Barb Housner

Ne prezrite ...

Priznanja in nagrade v aprilu 2022