torek, 9. april 2019

Turkizen metulj


Nastala je dokaj baročna voščilnica. Počasi sem sestavljala posamezne elemente. Metulja sem izrezala iz akvarelnega papirja, ki sem ga prej senčila z Distress Inki, spodnja stran metulja je iz debelejšega zlatega pergamentnega papirja, čeprav se na fotografiji ne vidi, je prosojna. Trup metulja sem izrezala iz washi traka oz. sem washi zalepila na kos akvarelnega papirja ter oboje izrezala in prilepila na svoje mesto.


Posamezne dele metulja sem med sabo zlepila s tanšimi 3D blazinicami, bel kartonček zem zalepila direkno na podlago, vzorčastega pa na kos moosgumija.

We don't need a PERFECT life. It's enough that's WONDERFUL!

Voščilnico prijavljam na naslednje izzive:






UPORABLJENI IZDELKI – USED PRODUCTS
ŠTAMPILJKE
Ustvarjalni dotik (Vse najboljše)
PAPIR
Papermania Cards and envelopes (A6 kraft); domača zaloga papirja; Max Bringmann KG (Komplet z vročimi folijami); zlat pergamentni papir
BARVE
Distress Ink (Tumbled Glass; Broken China; Peacock Feathers); VersaMark; Ranger embossing powder (Extra fine White)
DODATKI
washi trak
REZALNE ŠABLONE/
DIES
Najlepši par (Valoviti pravokotniki s šivi; Srčni metulji);  cArt-Us (Labels)
PRIPOMOČKI
Papermania heat tool; Hampton Art - Stamp Perfect; Big Shot

5 komentarjev:

Majda pravi ...

Kako elegantna je tvoja voščilnica - prava paša za oči ... in dušo!
Čudovita je in ... naj bo čudovito tudi tvoje življenje, dan za dnem.
Hvala, ker sodeluješ v Craft-alnici, Majda

Shona Chambers pravi ...

This is so stylish and can so see how you were inspired by the challenge photo. The butterfly is beautiful and love the die-cut shapes its sitting on. I especially love the dry embossed frame you created around the card, it looks amazing on the kraft cardstock. Always wonderful to see you at TIME OUT!

Andreja pravi ...

Zelo lepo voščilnico si naredila in jo krasno sestavila skupaj :-))
Hvala, ker ustvarjaš z nami v izzivu CRAFT-alnice … Srečno!

AndrejaM pravi ...

Zelo lepa voščilnica! Hvala, ker sodeluješ pri CRAFT-alnici

Anita in France pravi ...

Elegant, shimmery and so stylish, Ma-Mi ... the touches of gold add a wonderful sense of richness to your design! Thanks so much for playing along with us at Time Out! Anita :)

Ne prezrite ...

Priznanja in nagrade v aprilu 2022