sobota, 27. april 2019

Challenge Up Your Life: Pergamentni papir


To je drugi od štirih izzivov, pri katerem sodelujem kot gostja dizajnerskega tima pri Challenge up your life. Teme izzivov so zanimive, zato ne bo težko najti navdiha. Tokratni izziv je material - pergamentni papir oz. pavs.




Najprej sem embosirala ozadje, oz. sem uporabila že embosiran kartonček, ko sem ga pred časom zamenjala z navadnim. Nato sem senčila kos akvarelnega papirja ter podlago poškropila z vodo z bleščicami. Tudi voščilo sem našla v škatlici med že pripravljenimi izdelki. Včasih naredim nekaj stvari na zalogo, predvsem odtise voščil, včasih pa si med ustvarjalnim procesom premislim in te ostanke imam shranjene v škatli. 



Metulje sem izrezala iz pergamentnega papirja, uporabila sem dve različni velikosti, jih začasno pritrdila skupaj s Post it papirčkom ter prišila skupaj. Metulj ima na sredini dva križca ter drobno pentljo.

Voščilnico prijavljam na naslednje izzive:





UPORABLJENI IZDELKI – USED PRODUCTS
ŠTAMPILJKE
Najlepši par (Koš prazničnih voščil)
PAPIR
Anita's Cards and envelopes (A6 white); akvarelni papir; pergamentni papir
BARVE
Distress Ink (Mowed Lawn; Chipped Saphire; Dusty Concord); VersaMark; Ranger embossing powder (Silver Pearl); razpršilo Perfect Pearls z vodo 
DODATKI
vrvica
REZALNE ŠABLONE/
DIES
Najlepši par (Pravokotniki s šivi; Valoviti pravokotniki s šivi; Srčni metulji)
PRIPOMOČKI
Papermania heat tool; Hampton Art - Stamp Perfect; Big Shot;  Aurelie embossing folder (Little stitches)

1 komentar:

Mrs A. pravi ...

What a beautiful buterfly die cut in the vellum. So many layers. It looks really good aga it's the shaded back ground with the water droplets. Thankyou for coming and spinning the butterfly wheel with me this week. Hugs Mrs A.

Ne prezrite ...

Priznanja in nagrade v aprilu 2022