torek, 2. april 2019

Dnevnik: Življenje je kot vožnja s kolesom


Izdelala sem še eno stran iz dnevnika. Najprej sem v grobem naredila ozadje. Tokrat sem podlago pobarvala kar z belo tempera barvo, saj sem želela, da se čim prej posuši. Slaba plat tempere je, da se je pri vsakem močenju ponovno aktivirala ter podlago nekoliko posvetlila, kar pa sploh ni slabo. Za barvanje podlage sem uporabila barvice v gelu, ki se z malo vlage zelo lepo razlijejo po papirju.


Silhueto kolesarke sem našla na spletu, natisnila sem jo na navaden 90-gramski papir ter jo s pomočjo medija za prenos fotografij nanesla na papir. Podlago sem dodobra namazala s Shjerning Art Mediumom ter na ta nanos položila papir z natisnjeno kolesarko tako, da je navzgor gledal nepotiskan papir. Proces sušenja sem malo pospešila s prenosnim radiatorjem ter grelno pištolo, nato sem podlago poškropila z vodo in s prsti odstranila zgornjo plast papirja. Spet sem sušila z grelno pištolo. Nazadnje sem še z različnimi šablonami okrasila podlago. Skozi šablone sem senčila z Distress Inki.

Stran iz dnevnika prijavljam na naslednje izzive:



UPORABLJENI IZDELKI – USED PRODUCTS
ŠTAMPILJKE
silhueta kolesarke
PAPIR
reciklirana stara knjiga, domača zaloga papirja
BARVE
Distress Ink (Tumbled Glass; Broken China; Peacock Feathers; Mowed Lawn; Pine Needles; Pickled Raspberry); Izink (Turquoise; Bamboo; Mimosa); Leon barvice z gelom; Liquid Pearls (Flamingo; Ivy green)
DODATKI
/
REZALNE ŠABLONE/
DIES
/
PRIPOMOČKI
Papermania heat tool; tiskalnik Epson L800; Najlepši par šablona (Čestitke in Hvala); Nellie Snellen šablona (Mixed media Dots); šablone izdelane doma

5 komentarjev:

Chris pravi ...

Beautiful card, love the fabulous background and the lovely silhouette stamp, great sentiment too! Thanks for joining us at Fab'n' Funky this week.
Chris
x

Pat pravi ...

Beautiful project, lovely image and gorgeous colours, thanks for sharing at Fab’n’Funky.

Pat xx

(AJ) ArtJypsy pravi ...

What a gorgeous journal page. Love the theme and sentiment. Thanks for playing along with us this week at Jo's Fun Friday. AJ DT JFF

Carolyn Lindenmayer pravi ...

Beautiful card once again Ma-Mi, thanks so much for joining our colour challenge at Stamp Ink Paper. Carolyn xx

Theresa pravi ...

beautiful 2 page spread. lovely colours and textures. thank you for sharing it with us at TTCRD and good luck, Theresa xx

Ne prezrite ...

Priznanja in nagrade v aprilu 2022