sobota, 13. april 2019

Challenge up your life: Kaktus

To je drugi od štirih izzivov, pri katerem sodelujem kot gostja dizajnerskega tima pri Challenge up your life. Teme izzivov so zanimive, zato ne bo težko najti navdiha. Tokratni izziv so kaktusi. 


Štampiljke kaktusov sem razporedila po podlagi ter jih natisnila s pripomočkom za odtiskovanje. S štampiljkami, ki jih imam, sem zapolnila približno polovico voščilnice, zato sem pri odtiskovanju z navtralno barvo samo obrnila kartonček.



Isto sem še enkrat ostisnila na akvarelni papir, le da sem tukaj za odtis uporabila tudi zeleno blazinico za kaktuse, saj sem potem vse pobarvala v akvarelni tehniki. Iz celote sem izrezala kartonček, ki sem ga zalepila čez črtast trak z drobnim okraskom.


Voščilnico prijavljam na naslednje izzive:



UPORABLJENI IZDELKI – USED PRODUCTS
ŠTAMPILJKE
Aladine (Cactus)
PAPIR
Papermania Cards and envelopes (A6 kraft); domača zaloga papirja
BARVE
Archival Ink (Sepia); VersaFine (Toffee); Distress Ink (Pine Needles; Mowed Lawn; Pickled Raspberry; Weathered Wood)
DODATKI
/
REZALNE ŠABLONE/
DIES
Crafts Too (Frames 8); Nellie Snellen (Interlace border flower)
PRIPOMOČKI
Papermania heat tool; Hampton Art - Stamp Perfect; Big Shot

3 komentarji:

Karren pravi ...

Fabulous card! Your cacti look wonderful stamped randomly like that. Thanks so much for joining us at Freshly Made Sketches.

Judy Rozema pravi ...

Such fun cactus images! Thank you for joining us at Freshly Made Sketches!

Dawn Frost pravi ...

Very nice card! Thanks for joining Colour Crazy Craft challenge, good luck! Colour Crazy DT

Ne prezrite ...

Priznanja in nagrade v aprilu 2022