sreda, 20. marec 2019

The Male Room: Naredi sam

Spet se javljam v imenu ustvarjalnega tima pri The Male Room in vas vabim k sodelovanju.


Jaz sem za temo izbrala dve vrsti delovne površine - kovinsko in leseno.


Izrezala sem dva papirja "lesenega in srebrnega" na isto velikost, nato sem položila enega na drugega tako, da je bil en pomaknjen malo čez drugega (na vrhu je štrlel čez spodnjega ... mogoče bi bil 1-centimetrski ali celo manjši razmik dovolj, jaz sem naredila večjega. Ko sem oba krajša dela postavila na voščilnico, sem dobila vmes razpoko, ki sem jo desno povezala kar s spenjačem. Voščilo sem odtisnila, preden sem oba dela prilepila z debelejšimi 3D blazinicami.


Da sem pravilno spela oba dela skupaj, sem ju postavila na osnovo za voščilnico ter ju začasno zlepila skupaj z washi trakom, ki sem ga po spenjanju s spenjačem odstranila, še prej sem zarisala dve črti, da sem vedela, kje odtisniti voščilo.


Pobliže si poglejte, kaj so ustvarile ostale članice ustvarjalnega tima The Male Room:
Ana  *  Andreja  *  Crafty Linby  *  Faith  
Monika  *  Wei
Voščilnico prijavljam na naslednje izzive:


UPORABLJENI IZDELKI – USED PRODUCTS
ŠTAMPILJKE
Najlepši par (Koš prazničnih voščil); Ustvarjalni dotik (Objem in poljub za rojstni dan)
PAPIR
Papermania Cards and envelopes (A6 kraft); srebrna folija; Harper Finch digitalni papir (Ahoy)
BARVE
VersaFine (Onyx Black); Distress Ink (Walnut Stain)
DODATKI
sponke iz spenjača
REZALNE ŠABLONE/
DIES
Najlepši par (Pravokotniki s šivi);  My Favorite Things (Stitched basic edges)
PRIPOMOČKI
Hampton Art - Stamp Perfect; Big Shot; Sizzix embossing folder (Tim Holtz Diamond plate); tiskalnik Epson L800

2 komentarja:

Sandra pravi ...

Great masculine card!!
Thanks for joining the TTCRD challenges and good luck!

Karen Brown pravi ...

Love the texture...very masculine! Thanks for joining us at Watercooler Wednesday.

Ne prezrite ...

Priznanja in nagrade v aprilu 2022