ponedeljek, 11. marec 2019

Geometrijski vzorec


Izrezala sem dva enaka pravokotnika: enega iz kvalitetnejšega papirja, drugega iz navadnega kopirnega papirja. Na drugega sem narisala s svinčnikom diagonalno črto, ki mi je služila, da sem pravilno poravnala večje like (zato tudi nisem tiskala direktno na osnovo za voščilnice). Vedno sem oba zašiljena vogala postavila na diagonalo. Pri odtiskovanju sem si pomagala s pripomočkom za odtiskovanje. Prvi odtis sem naredila na slabši papir, ki je imel narisano črto, drugega pa na original. Posamezne like sem odtisnila večkrat, da sem dobila bolj intenzivno barvo. Manjše like sem le razporedila (brez črt in meritev med dva večja lika), če bi hotela natančnejši odtis, bi morala med obema likoma narisati pravokotno črto ter s to črto poravnati manjši lik. Mislim pa, da manjše odstopanje od pravega kota ne kvari celotne podobe, na prvi pogled se sploh ne opazi in nenazadnje voščilnica je ročno delo.

Voščilnico prijavljam na:


 


UPORABLJENI IZDELKI – USED PRODUCTS
ŠTAMPILJKE
Art Butik (Rojstni dan); Avery Elle (Rounded diamonds)
PAPIR
Anita's Cards and envelopes (A6 white); domača zaloga papirja
BARVE
VersaFine (Onyx Black); VersaMagic (Baby blue); VersaColor (Lavader, Heliotrope)
DODATKI
/
REZALNE ŠABLONE/
DIES
Najlepši par (Pravokotniki s šivi)
PRIPOMOČKI
Hampton Art - Stamp Perfect; Big Shot

7 komentarjev:

*Urška* pravi ...

Zanimiva voščilnica.

sentsue pravi ...

Fun card! Thanks for playing along with us on the CASology Challenge blog.

pinky pravi ...

Beautiful card! Nice colour combo.

karen h pravi ...

Oh this is awesome! Great job combining the challenges - love how you used the colors on those funky squares. Wonderful CAS style! Thanks for joining us at CASology and thanks for playing along with us at CC&S!

Fiona Whitten pravi ...

What a fun retro card. Love that you stamped your sentiment in the lighter coloured square. Thank you for joining us for this week's CC&S challenge.

Holly's Handmade Card pravi ...

Fun card! Love your design! Thanks for playing along with us at CC&S!

Being Mrs Miles pravi ...

Hi Nisha,

I came to comment on this week’s CAS Colours & Sketches but its not posted (312) - but so glad I stopped in anyways as all your cards are lovely. Have a creative week!

Ne prezrite ...

Priznanja in nagrade v aprilu 2022