sobota, 30. marec 2019

Challenge up your life: Droben kolibri v razkošju zelenja


Najprej sem barvo Distress Inkov v zelenih odtenkih nanesla na risalni list s pomočjo koščka prozorne folije in vode. Barvo sem nanesla v več slojih. Ko se je papir posušil, sem izrezala pravokotnik ter ga strgala na levi strani, da sem dobila neenakomerno razpoko, s katere se vidi osnova voščilnice. Nazadnje sem dodala še manjši kartonček z voščilom, na katerega sem privezala drobnega kolibrija, ki dopoljnjuje celoto.


To je prvi od štirih izzivov, pri katerem sodelujem kot gostja dizajnerskega tima pri Challenge up your life. Teme izzivov so zanimive, zato ne bo težko najti navdiha. Tokratni izziv je tehnika "smooshing", ki se je jaz zelo rada poslužujem.
Voščilnico prijavljam na naslednje izzive:



UPORABLJENI IZDELKI – USED PRODUCTS
ŠTAMPILJKE
Art butik (Rojstni dan)
PAPIR
Papermania Cards and envelopes (A6 kraft); risalni list; domača zaloga papirja
BARVE
VersaFine (Onyx Black); Distress Ink (Pine needles, Mowed Lawn; Crushed Olive; Peeled Paint)
DODATKI
kovinski obesek kolibri (charm)
REZALNE ŠABLONE/
DIES
Najlepši par (Pravokotniki s šivi; Valoviti kvadrati s šivi)
PRIPOMOČKI
Papermania heat tool; Hampton Art - Stamp Perfect; Big Shot

8 komentarjev:

Monica pravi ...

Wow! Res mi je všeč zeleno ozadje, ki ste ga ustvarili. Zahvaljujemo se vam, da ste ponovno igrali z nami na Scrapbookingitalia
Monica

Trimgym pravi ...

Lovely card, thanks for joining us at CRAFT Challenge this week.

Jo

Linda Anderson pravi ...

Ooooo, your background is fabulous!! Such wonderful colors. Thanks for joining us at Atlantic Hearts Sketch Challenge.

Alyson Mayo pravi ...

I love the background - this is a terrific card! Thanks for sharing with us at Atlantic Hearts :)

Sheryl pravi ...

Awesome background! This is a lovely CAS card.
Thanks for joining us at CRAFT this week.
Hugs Sheryl xx

Brandi pravi ...

Beautiful! I love the colours you used for the background, so pretty! Thanks for playing along with Atlantic Hearts Sketch Challenge (AHSC).

Brandi R.
DT member AHSC
crzy4scrapbooking.blogspot.ca

Christine pravi ...

A wonderful spring background....looks like such fun to create. What a pretty and simple card using the sketch so very well.
Thank you for playing along with the Atlantic Hearts Sketch Challenge! Blessings,
Christine
DT Member
https://withaverygratefulheart.blogspot.com

Brenda pravi ...

I'm kinda late getting around but so glad i did. Your card is wonderful, I love that green and that little charm is perfect! Thanks so much for joining us at CRAFT Challenge this week!

Ne prezrite ...

Priznanja in nagrade v aprilu 2022