nedelja, 13. januar 2019

Novoletni venček


 Najprej sem razporedila šablone z listjem po belem papirju, da sem videla, kako velik kos papirja potrebujem. Izrezala sem potrebno velikost ter ta papir senčila še preden sem izezala šablone. Uporabila sem skoraj vse zelene odtenke Distress Inkov. Tako sem dobila zelo pisano in prelivajoče odtenke zelene. Na podlago sem z zeleno barvico začrtala krog okoli katerega sem razpostavila vse listje. Ker je krog dokaj majhen, sem morala izrezke razrezati na manjše dele. Nazadnje sem dodala izrez z jagodami ter delčke enakomerno porazporedila po venčku. Na pike sem dodala rdeče bleščice.
Nazadnje sem še odrezala ožji trak iz črtastega papirja ter zastavico ... v bistvu sem za zastavico uporabila dve šabloni, luknjico, ki je nastala, sem zapolnila s črtastim papirjem, le da sem tokrat črte postavila vodoravno. Nazadnje sem dodala zelo tanko srebrno vrvico ter jo zavezala v pentljo.


Voščilnico prijavljam na naslednje izzive:



UPORABLJENI IZDELKI – USED PRODUCTS
ŠTAMPILJKE
Najlepši par (Koš prazničnih voščil);
PAPIR
Anita's Cards and envelopes (A6 white); domača zaloga papirja
BARVE
VersaFine (Onyx Black); Distress Ink (Pine Needles; Bundled Sage; Mowed Lawn; Crushed Olive; Forest Moss); Stickles (Xmas red)
DODATKI
srebrna vrvica
REZALNE ŠABLONE/
DIES
Sizzix Thinlits (Holiday Greens #661591); Sizzix Frammelits Plus (Banners #660836)
PRIPOMOČKI
Big Shot;  tiskalnik Epson L800

8 komentarjev:

Darlene pravi ...

What a BEAUTIFUL creation! Thanks so much for playing in our ‘Anything Goes using Dies from Companies carried at the DRU Store’ challenge at Dies R Us. Good Luck and please come back again soon!

Darlene (DRU Blog Leader)
DIES R US CHALLENGE BLOG
DAR’S CRAFTY CREATIONS Please stop by for a visit.

Birgit pravi ...

This festive wreath is so stunning! Thanks so much for linking up to the DRU "Anything Goes" challenge. Best of luck to you!

Brandi pravi ...

Beautiful, very pretty card! Thanks for playing along with Atlantic Hearts Sketch Challenge (AHSC).

Brandi R.
DT member AHSC
crzy4scrapbooking.blogspot.ca

Vladuška pravi ...

Ta tvoj venček pa lahko prijaviš tudi na najin Ko me inspirira izziv :) Lepa voščilnica.

Sherri Thacker pravi ...

WOW! What a beautiful wreath!! I love it! Thanks so much for sharing it at Cards at Envy for our numbers challenge.

wendipooh13 pravi ...

your wreath is stunning!!!! thanks for playing with Cards In Envy!!!

PaperDragonFleur pravi ...

Beautiful card and great attention to all the little details.

Thank you for joining us at Atlantic Hearts Sketch Challenge and we look forward to you playing along with us again next challenge.

Happy Crafting!
Candra - AHSC DT Member
http://www.paperdragonfleur.ca/

Tina pravi ...

Izjemno mi je všeč, kako si uporabila postavitveno skico in venček mi je krasno sestavljen.

Ne prezrite ...

Priznanja in nagrade v aprilu 2022