nedelja, 6. januar 2019

Šivan venček


 Skodelica me je prav navdušila, tako da zadnji teden samo še vezem na Tinino naluknjano šablono in delam skice za nove izdelke ... začela sem s snežinkami, nato sem naredila ta venček in nekaj cvetličnih aranžmajev. Zadnji so najlepši, a spomladanske voščilnice še niso prišle na vrsto.



Po skici, ki sem jo narisala sama, sem izvezla venček z rdečo pentljo. nazadnje sem dodala še rdeče perlice, ki sem jih na podlago prilepila - če bi jih prišila, bi dobila preveč simetričen vzorec.

Happy New Year

Voščilnico prijavljam na naslednje izzive:



UPORABLJENI IZDELKI – USED PRODUCTS
ŠTAMPILJKE
Ustvarjalni dotik (Prazniki 2018)
PAPIR
Anita's Cards and envelopes (A6 white); reciklirana embalaža; domača zaloga papirja
BARVE
VersaFine (Onyx Black)
DODATKI
vrvica za vezenje; srebrn zvonček; rdeče perlice
REZALNE ŠABLONE/
DIES
Najlepši par (Pravokotniki s šivi; Šivanje; Kreativni krogi); X-Cut (Birds)
PRIPOMOČKI
Hampton Art - Stamp Perfect; Big Shot

9 komentarjev:

Suzanne Reynolds pravi ...

Very nicely done with your originality of the wreath cross-stitched and using the beads of red in the frame...great choice and Twisted Sister will be glad you used her optional twist "something bird related" honoring the U.S. National Bird Week. Thanks for sharing with us at Double Trouble and hope you come back for future other fun challenges.

Nataša pravi ...

Čudovit venček si izvezla. Zelo mi je všeč.

*Urška* pravi ...

A tudi tebe je navdušila Tinina šablona :) Jaz sem čisto nora na njo.Super voščilnico si naredila in venček je res lep.

papercraftingprincess pravi ...

Thank you for joining us at Double Trouble Papercrafting Challenge...it looks like your card was a lot of work with the handstitching.

JanR pravi ...

Fab card! I really like that little bird. Thanks for joining us at Little Red Wagon.

Lin pravi ...

What a pretty mix of elements - love the embroidered wreath and the sweet little bird is the perfect accent! Thanks for playing with us at the Simon Says Stamp Wednesday challenge!

Aunty Sue pravi ...

Really beautiful and thanks for sharing at Craft this week and good luck

Loose Stitches pravi ...

Beautiful creation, love the stitching and design! Thank you for sharing with us over at Morgan's Artworld Open Challenge and best of luck with your entry. Love to see you join in each month. Thank you.
~ DT Sherry x

Jolanda's Blog pravi ...

Beautiful card! Thanks for joining our challenge at
Morgan's Artworld Open Challenge blog
I hope you’ll join us next time again.
Jolanda
(DT member)

Ne prezrite ...

Priznanja in nagrade v aprilu 2022