torek, 1. januar 2019

Feeling Sketchy: Dama v zelenem

Prihajam z najboljšimi željami za leto, ki se je pravkar začelo. Kot članica dizanerskega tima pri Feeling Sketchy sem začela točno pred enim letom. Zdaj pa je pred nami nov izziv na novo skico, prvo v tem letu.


Adventni čas je mimo, škatlice so vse izdelane in tudi že zdavnaj oddane ... nekaterih sploh nisem fotografirala. Za zahvalno voščilnico se nisem odločila kar tako, ampak jo posvečam vsem, ki me redno spremljate, pišete prijazne komentarje in pri meni iščete navdih. Lepo je biti v tej veliki veliki skupnosti! Zdaj pa je čas, da vam predstavim skico, po kateri je nastala voščilnica.


Kot vidite, je skica zelo preprosta in omogoča številne interpretacije, upam, da bo nagovorila tudi vas ter boste sodelovali na našem izzivu.

Thanks

Najprej sem pobarvala gospodično - izdelala sem dve varianti, razlika je bila predvsem v barvi las, nazadnje sem se odločila za svetlejšo različico. Ker sem oblačila pobarvala v zeleno, sem na kos akvarelnega papirja razmazala zelene Distress Inke, to sem naredila v več slojih, dokler nisem dobila dovolj intenzivne barve ... mislim, da sem sušila kar 5-krat. Ko je bila podlaga nared, sem izrezala še pravokotnik temnega lesa, ki sem ga še dodatno senčila po robovih. Tako sem ustvarila kontrast z zeleno podlago in še poudarila podobo gospodične z veliko zeleno pentljo.


Za voščilnico sem uporabila digitalno štampiljo All Dressed up, New Hair Do. Pobarvala sem jo s Copic markerji.


Voščilnico prijavljam na naslednje izzive:


UPORABLJENI IZDELKI – USED PRODUCTS
ŠTAMPILJKE
All Dressed up, (New Hair Do) 
PAPIR
Anita's Cards and envelopes (A6 white); Max Bringmann KG; akvarelni papir; domača zaloga papirja
BARVE
Distress Ink (Pine Needles; Mowed Lawn); Copic markerji:
- lasje: YR24, E41, E37, E35 +Sakura Gelly Roll (White)
- koža: E00, E11, BV20, R20
- pentlja/obleka: G17, G05, G14, G00
DODATKI
/
REZALNE ŠABLONE/
DIES
Najlepši par (Pravokotniki s šivi; Hvala za vse)
PRIPOMOČKI
Papermania heat tool; Big Shot; tiskalnik Epson L800

12 komentarjev:

Tracy pravi ...

Fab creation, thanks for joining Allsorts challenge, good luck.
Happy crafting
Tracy x

Kathleen pravi ...

Love the shades of green on this card and the sweet image. Thank you for joining our 'Thanks a Bunch' challenge at Allsorts.

Kath x

Annette pravi ...

I love the watercolour background! Great card
Happy New Year
Hugs
Annette - Netty's Cards
xx
Proud to design for :
Lili of the Valley,
Dies to Die For,
As You Like It Challenge.

Mervi pravi ...

So sweet card!
Thank you for sharing at Allsorts.
Happy New Year;-))m

Jane Savage pravi ...

Great make, love that image!
Thank you for joining us at The Colour Crazy Challenge! Jane S (DT) xxx

Sheryl pravi ...

Fantastic colouring. I love the bright cheerful colours on this card.
Thanks for joining us at CRAFT.
Hugs Sheryl xx

Silke pravi ...

Beautiful card, love your design and your awesome colouring.
Many thanks for sharing your entry at Colour Crazy Challenge.
Hugs, Silke

Tina's Crop Shop pravi ...

Such a beautifully designed card! Thanks so much for joining us at Stamp, Ink, Paper for our Thank You Challenge this week!

Marilyn pravi ...

I like this card. A lot!
Fab colouring and the green is so nice as a background.
Thank you for joining us at the All Dressed Up challenge and I hope to see you here again.
Marilyn S

Jenny Hall pravi ...

Stunning coloring, Ma-mi! Thanks for playing along this week at Stamp Ink Paper Challenge.

Shirley-Anne pravi ...

Lovely take on sketch card Love your design , colour and image too .Thanks for sharing with us here at http://ttcrd.blogspot.com/
Good luck with your entry
Shirley-Anne DT

Marilyn pravi ...

Love this card and your gorgeous colouring.
Thank you for joining us at the All Dressed Up challenge and I hope you'll be back again soon.
Marilyn S

Ne prezrite ...

Priznanja in nagrade v aprilu 2022