nedelja, 31. december 2017

V snežnem metežu

Pred sabo sem imela kos akvarelnega papirja in namesto da bi ga pospravila k ostalim kosom belega papirja, sem ga dala na pisalno mizo, povlekla na plan vodene barvice in se lotila dela. Navdahnila me je spodnja fotografija.


Najprej sem odtisnila avto. Edina uporabna štampiljka je bila iz kompleta, ki sem ga pred davnimi leti kupila v Liddlu. Komplet lesenih štampiljk na temo transporta. Vem, da sem z njimi naredila voščilnico za Kljunčkov drugi rojstni dan. Poleg tega sem uporabila štampiljko za dva paketka na strehi avtomobila ter za drevesa. Vse ostalo sem narisala sama. Ko je bila slika pobarvana in posušena, sem jo še poškropila z belim Izink tušem, da sem ustvarila sneg. Čisto na koncu sem še dodala voščilo.


Voščilnico prijavljam na naslednje izzive:





UPORABLJENI IZDELKI – USED PRODUCTS
ŠTAMPILJKE
Lawn Fawn (Let it snow); štampiljke iz Lidla (Transport); Ustvarjalni dotik (Srečno 2018)
PAPIR
Anita's Cards and envelopes (A6 white); akvarelni papir
BARVE
VersaFine (Onyx Black); VersaColor (Evergreen); Distress Ink (Pine Needles); Izink (Jasmine); VersaMark; Ranger embossing powder (Extra fine White); vodene barvice Mondaluz Koh-I-Noor Hardtmuth; Cretacolor 10 Aqua Brique
DODATKI
/
REZALNE ŠABLONE/
DIES
Najlepši par (Pravokotniki s šivi)
PRIPOMOČKI
Papermania heat tool; Hampton Art - Stamp Perfect; Big Shot; We R Memory Keepers (Crop-A-Dile Corner Chomper 1/4)

11 komentarjev:

Leslie Miller pravi ...

Very cute and creative! Beautiful watercoloring of your snowy scene. I'm so glad you shared with us at Double D!

Darlene pravi ...

What a fun creation! Fabulous watercoloring! Thanks so much for joining in the fun at our Double D ‘Baby It’s Cold Outside (winter)’ challenge! We hope you’ll come back often.

Darlene
DOUBLE D Challenge Blog
DAR’S CRAFTY CREATIONS Please stop in for a visit!

Joyce Erb pravi ...

Fantastic scene! Thanks for taking the challenge with us at the <a href="http://modsquadchallenge.com”>Mod Squad Challenge</a>

Iskra pravi ...

Super cute card!! Thanks for sharing with as at The Crazy Challenge.
Iskra DT

AO Creations pravi ...

Super cute!!! Thank you for joining us at PINspirational, good luck!!! Amy DT

Jane Willis pravi ...

A fun card, thank you for sharing at Cardz 4 Guyz
Jane

Vladuška pravi ...

Veselo pohajkovanje z avtom po zasneženi pokrajini. Lepa je.

Goga pravi ...

Zelo lepa zimska pokraina, kako lepo si dorisala pokraino.
Hvala, da si se nam pridružila v Craft-alnici.Lp Lili

Andreja pravi ...

Krasno si ustvarila zimsko pokrajino in še posebej se mi dopade "sneženje" :-))
Vesela sem, ker ustvarjaš z nami v izzivu CRAFT-alnice … Srečno!

Dreja pravi ...

Eine wundervolle Karte. Gefällt mir sehr gut.
Danke daß du bei der Stempelsonne mitmachst.
LG Dreja

moi pravi ...

Lušna zimska scena. Hvala da si se pridružila zimskemu izzivu pri CRAFTalnici.

Ne prezrite ...

Priznanja in nagrade v aprilu 2022