ponedeljek, 11. december 2017

Paketek za mini čokoladice 5/21

Uspelo mi je narediti še eno škatlico ... čeprav so na papirju nekakšne rožice in metuljčki, me vse skupaj bolj spominja na ples snežink, zato sem ga tudi uporabila.


Da je papir še bolj podoben snežinkam in ledenim kristalom, sem določene točke pobarvala z Wink of Stella. Na fotografiji se sicer komaj opazi, v živo pa je škatlica lepo bleščeča z vseh strani.


Ker je ozadje kar zahtevno za oko, sem kartonček naredila kar se da preprost: odtisnila sem snežinko z modrim Distress Inkom ter jo posula z iridescentnim reliefnim prahom. Tako je kartonček glede vzorca bolj umirjen, se pa najbolj blešči.


Tokrat sem za vezanje uporabila srebrno vrvico, ki se dodaja celoti še malo leska, kot kristali ledu, ki se bleščijo v soncu.

Zbirka škatlic se počasi povečuje. Vse škatlice in še kaj drugega, si lahko ogledate pod oznako EMBALAŽA.

Škatlico s snežinko prijavljam na naslednje izzive:

4 komentarji:

stampwithamyk pravi ...

So pretty! Perfect colors, love your snowflake tag. Thanks for joining us at Stamp Ink Paper, hope to see you again soon!

Judy Woodland pravi ...

What a beautiful box, just wonderful. And I love that sweet snowflake tag! Thanks so much for playing along with us for the snowflake challenge this week over at The Mod Squad. We hope to see you there again soon!
Judy~ Mod Squad DT and Challenge Host

Zoey | Scrapsaurus pravi ...

This is a beautiful box! Love how you decorated it!
Thank you for playing along with us over Simon Says Stamp Monday Challenge, we all hope to see you again! x zoey

Jo Ann pravi ...

This is gorgeous. Thanks a lot for joining last month's challenge at 613 Avenue Create. Please join us again this month for some fun and inspiration. Have a blessed week!

JO ANN
http://jatterburycreations.blogspot.com

Ne prezrite ...

Priznanja in nagrade v aprilu 2022