ponedeljek, 4. december 2017

Pikčast balonček z zlatimi zvezdicami

Še ena novoletna voščilnica: preproste oblike in preprosta praznična barvna kombinacija.


Uporabljala sem predvsem šablone. Za osnovo sem izbrala svetlo siv kartonček, na katerega sem odtisnila voščilo s črnim tušem ter ga nato posula s prozornim reliefnim prahom. Tako sem dobila lep svetleč učinek in bolj intenzivno črno barvo. Na to osnovo sem prilepila kvadraten bel kartonček, iz katerega sem že prej izrezala obliko balončka ter držalo pobarvala z zlatim Izink tušem. Prav tako sem z zlatim tušem pobarvala vrvico, ki sem jo posušila na tankem čopiču in tako dobila lepo spiralo. Čisto na koncu sem dodala še tri zlate zvezdice. Eno se bolj slabo vidi, ker je nagajivi koder kar rinil proti njej.

Vse dobro v novem letu!

Voščilnico prijavljam na naslednje izzive:



UPORABLJENI IZDELKI – USED PRODUCTS
ŠTAMPILJKE
Ustvarjalni dotik (Vse dobro)
PAPIR
Anita's Cards and envelopes (A6 white); domača zaloga papirja; 
BARVE
VersaFine (Onyx Black); Izink (Gold)
DODATKI
vrvica; zvezdice
REZALNE ŠABLONE/
DIES
Memory Box (Bubble ornament); Najlepši par (Pravokotniki s šivi; Kvadrati s šivi)
PRIPOMOČKI
Big Shot

7 komentarjev:

Kim S pravi ...

This is such a lovely use of the sketch! I love the ornament with the golden spirals on top. Thank you for playing along with us at Freshly Made Sketches.

Jacquie Southas pravi ...

Lovely details on this beautiful CAS card! Thanks for sharing with us at CASology this week!

Joyce pravi ...

Such a beautiful holiday card. Thanks so much for playing along at CASology this week.

*Urška* pravi ...

Zanimiva in unikatna voščilka.

Tina pravi ...

Zelo ljubka je...

Billie A pravi ...

beautiful ornament. I love the CAS look touch of gold. Beautiful card. Thanks for sharing at Aud Sentiments.

Billie A
Aud Sentiments
Creative With Stamps
Catch The Bug
Inspiration Destination
The Merry Christmas Challenge
Sunny Day Crafting
Pause Dream Enjoy
Craftaholic R US

Dotty Jo pravi ...

A gorgeously CAS card! Thanks for joining us at Naught or Nice< Jo x

Ne prezrite ...

Priznanja in nagrade v aprilu 2022