petek, 6. marec 2015

Ponosni medvedek

Pozdravljeni, spet sta minila dva tedna in pri Friday Sketch Challenges je že en teden v teku izziv z novo skico, ki bo trajal do naslednjega četrtka. Tokrat smo izbirali štampiljke pri Beccy's Place in odločila sem se za simpatičnega, predvsem pa ponosnega medvedka.


Na list iz knjige sem s črnim reliefnim papirjem vtisnila delen odtis ploščic. Eno sem tudi pobarvala z modro. Napis sem oblikovala tako, da sem s črno in modro dvakrat odtisnila prvega in nato še več senčnih odtisov. Tako sem ustvarila celo paleto barv od svetlo modre do črne. Nazadnje sem s šablono za krog izrezala želen del papirja.


Pri barvanju sem se držala barvne lestvice ColourQ, vendar sem medvedka morala pobarvati v rjavo, saj črn ne bi bil tako lep.


Voščilnico prijavljam na naslednje izzive:

UPORABLJENI IZDELKI – USED PRODUCTS
ŠTAMPILJKE/STAMPS
Beccy's Place (Beary proud); Ustvarjalni dotik (Zate)
PAPIR/PAPER
Anita's Cards and envelopes (square white); stran iz knjige; digitalni papir
BARVE/INKS
VersaFine (Onyx Black; Majestic Blue); Distress Ink (Faded Jeans); Copic markerji
DODATKI/ACCESSORIES
/
PRIPOMOČKI/TOOLS
Cuttlebug; tiskalnik Epson L800; Spellbinders (Standard Circles LG; Standard Squares XL); Lawn Fawn (Stitched Journaling)

20 komentarjev:

oldpunca pravi ...

U, tole je pa svetovno! Vsak delček voščilnice je nekaj posebnega in vse si vrhunsko povezala med seboj. Medvedek pa je faca. :-))

Ustvarjalni utrinki Tamara P. pravi ...

Čudovit je in krasno barvanje
lp Tamara

Janja pravi ...

Odlično si pobarvala medvedka. Je kar prav, da je tako ponosen :). Lp

Mojca pravi ...

Zelo lepo medvedek in krasno pobarvan!

Danica pravi ...

Všeč mi je skica voščilnice. Zelo lepo si jo naredila.
Tudi medo je fenomenalen.
Lp Danica

MA-MI pravi ...

Danica, preizkusi se še sama in naredi voščilnico za Friday Sketch Challenges. Časa imaš do petka, ko bo zunaj nova skica. Lp, Maja

Zvonka pravi ...

Krasno si vse skombinirala, všeč mi je večkrat odtisnjen napis, pa tisti odtis na listu iz knjige. Lp

Helen pravi ...

Beautiful - love that bear!

Thanks for joining us at Crafting from the Heart.

Helen x

Lisa Mensing pravi ...

Too cute! Love the image and colors. Thanks for sharing at CIO.

Tina Goodwin pravi ...

Super cute! I love the different patterned papers and the colors. Thank you for joining the challenge at Through the Craft Room Door. Hope to see you again next week. Tina DT

Engelchen pravi ...

very nice.
Thank you for joining us at scrapbookstampsocietychallengeblog
Greetings Geesje

Hali pravi ...

Kkao simpatičen medo...krasne barve in kombinacije...

Kaija pravi ...

Super cute card!Thanks for joining us at ScrapbookStampSociety Challenge
Gr.Kaija DT-member

Vladuška pravi ...

Kako super si ga pobarvala. Krasna je.

KarinsArtScrap pravi ...

Ma - mi this is super cute and a great card
Thanks for join us at ScrapbookStampSociety Challenge.

Greetings Karin DT Coördinator


Unknown pravi ...

So cute! Great coloring! Thanks for joining us this week at Loves Rubberstamps! Rebecca

Marcy pravi ...

Super cute card! Thanks for joining our challenge over at Loves Rubberstamps!

chanya13 pravi ...

Beautiful !!! Thanks for joining us at Clear It Out!!! I hope you get to join us again for our next challenge. Agnieszka DT

Lin pravi ...

Love your cute teddy, which you have coloured beautifully.

Thanks for sharing with us

Lin
ABC

Meighan Wheller pravi ...

Super take on the sketch and the colour challenge. Love tis image which is beautifully coloured. Thanks for sharing with us at ABC Challenges. Meighan DT

Ne prezrite ...

Priznanja in nagrade v aprilu 2022