četrtek, 21. november 2013

Adventni koledar za mojega Kljunčka


Ker pri nas doma darila prinese le sv. Miklavž, sem se odločila, da bo letos moj Kljunček dobil prav posebno božično darilo - tako, ki ga bo učilo, kaj je božični duh in ne le darilo samo po sebi - ADVENTNI KOLEDAR.

To zamisel imam že nekaj let, šele letos pa sem se ga lotila pravočasno. Moj Kljunček je tudi dovolj velik, da bo razumel pomen tega. V škatlice bom poleg hrane (ne bodo samo sladice, ampak tudi lešniki, orehi, mandlji) dala še listek z nalogo za tisti dan, npr. obiskati starejša soseda, izdelati novoletno voščilnico za stare starše, objeti vse družinske člane, pomagati krasiti jelko in postaviti jaslice, gledanje risanke o Jezusovem rojstvu. Take malenkosti, ki ogrejejo srce.

Sicer sem take škatlice že nekje videla, a sem načrt zanje izdelala sama, oz. sem enega drugega malo predelala, da sem dobila smrečice. Letos bom imela vse okraske v belo-zeleni barvi, zato je tudi adventni koledar v isti barvi.

Osnove imam izdelane skoraj vse, okrasiti pa sem uspela le tri. Največ časa sem porabila za izdelavo šablone in vse popravke ter za izrezovanje osnov, sicer mi je delo steklo zelo hitro.


Škatlice prijavljam na naslednje izzive:

UPORABLJENI IZDELKI – USED PRODUCTS
ŠTAMPILJKE
/
PAPIR
domača zaloga papirja
BARVE
Distress Ink (Crushed Olive)
DODATKI
vrvica
REZALNE ŠABLONE/
DIES
Sizzix (Tim Holtz Chip block alpha); Spellbinders (Crown circles)
PRIPOMOČKI
Cuttlebug; Couture Creations embossing folder (Lovingly baroque); Cuttlebug embossing folder (Swiss dots); Darice embossing folder (Circles)

16 komentarjev:

Beverley pravi ...

FABulous & so unique! Hugs Bev x

Renata pravi ...

Super ideja in zelo lepe škatlice!

Hali pravi ...

Super ideja, kar nekaj dela, a super so tele smrečice.

NinaS pravi ...

Luštne škatlice in super ideja.

*Urška* pravi ...

Dobra ideja-škatlice so smrečice so super.
lp Urška

catherine pravi ...

Such a great idea and thanks for joining our challenge at Allsorts this week
x catherine

oldpunca pravi ...

Super domiselno in čudovito izdelano. Kljunček bo prav gotovo zelo vesel takšnega darila :-)

Chrissie pravi ...

These are really cute!
Thanks so much
Chrissie
Less is More

Vladuška pravi ...

Fajn ideja in super si se tega lotila. Tako bo veselo, zabavno in poucno ves mesec.

Ustvarjalni utrinki Tamara P. pravi ...

Čudovita ideja
krasno presenečenje iz dneva v dan do božiča
lp Tamara

Janja pravi ...

Smrečice si zelo lepo oblikovala in okrasila.
Krasna ideja, ki bo prinesla veliko veselja. Lp

Mojca pravi ...

Oooo kako je lušna! lp

Tina pravi ...

O, kako lepo. Pridna mama :-)

Keep It Sweet and Simple pravi ...

These are so adorable.
Caroline xxx

Andrea Ockey Parr pravi ...

These are beautiful and I love how they are holding a little surprise inside! This was a wonderful interpretation of our "Mystery" theme! Really amazing work that inspired me. I'm so glad you shared these with us here at the Simon Says Stamp Monday Challenge blog!

Helena pravi ...

Zelo, zelo všeč mi je, kako se boste pripravljali na božič in boste vključili tudi dobra dela. Smrečice so enkratne.

Ne prezrite ...

Priznanja in nagrade v aprilu 2022