ponedeljek, 25. november 2013

Adventni koledar (4-6)

 Počasi objavljam nadaljevanje. Izdelala sem slabo polovico smrečic, mogoče bo danes sledila še kakšna objava ... po domači nalogi in fotografiranju. Objavljala bom po tri smrečice skupaj.

Škatlo št. 4 sem prelepila z zelenim dizajnerskim papirjem, da številka bolj izstopa sem s hroščkom izrezala nazobčan krog, v katerega sem zalepila številko, prav tako izrezano s hroščkom. Številke imam že vse izrezane.

Škatlo št. 5 sem okrasila z reliefiranim belim papirjem, na katerem sem nekaj detajlov pobarvala z voščenkami. Dodala sem še zvezdico in krog s številko. Številko sem izrezala na obojestransko lepilno folijo ter jo posula z zelenimi bleščicami, da se sveti.



Škatlo št. 6 sem okrasila z belim reliefiranim papirjem, katerega nekaj detajlov sem pobarvala z voščenkami.

Izzivi:

UPORABLJENI IZDELKI – USED PRODUCTS
ŠTAMPILJKE
/
PAPIR
domača zaloga papirja
BARVE
VersaFine (Onyx Black); Distress Ink (Tumbled Glass); Izink (Jasmine); Leon barvice z gelom; Sakura Gelly Roll (Clear Star); VersaMark; Ranger embossing powder (Extra fine White); Whispers embossing powder (Clear); Artemio embossing powder (Holographic); IDenti Pen (Black); Sakura Micron (0,1 - 0,8 mm); Stabilo point 88 - fine 0.4; vodene barvice Mondaluz Koh-I-Noor Hardtmuth; Cretacolor 10 Aqua Brique (temno modra); Stickles (Xmas red); Brilliance (Platinum Planet); Kuretake gansai tambi (Gold); Perfect Pearls v razpršilu z vodo
DODATKI
vrvica
REZALNE ŠABLONE/
DIES
Nellie Snellen (Little star); Sizzix-Tim Holtz (Chip block alpha); Spellbinders (Crown circles)
PRIPOMOČKI
Cuttlebug; Cuttlebug embossing folder (Paisley; Spots & Dots); tiskalnik Epson L800

9 komentarjev:

Martina pravi ...

pri tebi pa res že vse diši po praznikih. Krasen adventni koledar nastaja. Tudi jaz se moram spraviti k delu :)

MA-MI pravi ...

Če bi vedela ... o čem vsem prej diši! Sploh ne vem, kako bom preživela ta teden. Smrečice so bolj intermezzo za miritev živčkov. Hvala za komentar.

stressfreestamping pravi ...

What a neat idea! I like all of the texture and glitter! Thanks for sharing your trees with us at ATSM. :)

Nonni pravi ...

Very fun idea! I love the colors. Thanks for joining us this week at ATSM!

Ustvarjalni utrinki Tamara P. pravi ...

Krasno nadaljevanje
lp Tamara

CraftygasheadZo pravi ...

Great idea! Thanks for joining us at Polkadoodles. Take care Zo xx

Liz pravi ...

Lovely ! Thanks for joining us at Polka Doodles.

alethea pravi ...

Fab advent calendar! Thanks for joining us at Polka Doodles! Hugsxx

Gale pravi ...

Lovely trees. Thanks for joining us at PCJ in our "Bling It Up" challenge and good luck. Hugs, Gale DT

Ne prezrite ...

Priznanja in nagrade v aprilu 2022