torek, 26. december 2017

Bel božič

V naslednjih dneh bom objavila še nekaj del, ki sem jih naredila po okvari fotoaparata in sem jih uspela fotografirati, preden so šla na pot. Tako tudi nisem objavila vseh škatlic, ki sem jih izdelala za svoje učence. Oddala sem jih istega dne, ko me je doma čakal nov fotoaparat, na katerega se šele navajam. V čakanju na kakšno dobro akcijo za boljšo napravo, sem kupila najosnovnejši model, ki ga bom po nakupu novega fotaparata predala sinu. Zato tudi fotografije niso tako kvalitetne od prejšnjih. Fotoaparat nima možnosti za makro fotografijo.


Najprej sem naredila kartonček: čez navaden kos belega kartona sem prelepila drugi kos, ki sem ga predhodno izrezala s šablono - drevesa. Nato sem dodala še ptico iz srebrne folije in tri drobne kapljice. Zaradi večjega kontrasta, sem rob malo senčila s sivomodrim Distress Inkom. Nazadnje sem še izrezala luknjico, skozi katero sem nataknila košček traku, ki sem ga pritrdila s srebrno vrvico. Podlago sem izmerila, nato pa skozi doma narejeno šablono premazala blazinico za reliefni prah ter tako ustvarila efekt-belo na belem. Vseeno sem vogale malo senčila z enakim odtenkom kot kartonček, ker pa nisem hotela preveč intenzivne barve, sem blazinico še malo "očistila" na odpadnem koščku papirja, namesto da bi jo podrgnila po barvi.


Voščilnico prijavljam na naslednje izzive:


UPORABLJENI IZDELKI – USED PRODUCTS
ŠTAMPILJKE
Ustvarjalni dotik (Vesele praznike 2018)
PAPIR
Anita's Cards and envelopes (A6 white); domača zaloga papirja; srebrna folija
BARVE
VersaMark; Ranger embossing powder (Silver; Extra fine white); Distress Ink (Weathered Wood)
DODATKI
vrvica; trak
REZALNE ŠABLONE/
DIES
Memory Box (A flock of birds); My Favorite Things (Peek-a-boo chevrons - kot šablona); Najlepši par (Tag z dodatki);  Taylored Expressions (Birch trees)
PRIPOMOČKI
Papermania heat tool; Hampton Art - Stamp Perfect; Big Shot;  We R Memory Keepers (Crop-A-Dile Corner Chomper 1/4); tiskalnik Epson L800;

10 komentarjev:

Macimbalo pravi ...

Beautiful scene, lovely card! Thanks so much for playing along with us at  The Mod Squad Challenge Angie, Challenge Host.

Unknown pravi ...

Beautiful card! Love that tag! Thank you for sharing with us at LRW.

Darlene pravi ...

Just beautiful!!! Thanks so much for playing in our ‘White on White’ challenge at Dies R Us! Please come back again soon!

Darlene (DRU Blog Leader)
DIES R US CHALLENGE BLOG
DAR’S CRAFTY CREATIONS Please come for a visit.

Andreja pravi ...

Zelo luštno praznično voščilnico si naredila :-)) Krasen tagec na voščilnici. Belina ji paše ...
Všeč mi je kako si se lotila naše skice pri Feeling Sketchy ... hvala, ker sodeluješ!

Michelle W pravi ...

Absolutely beautiful!! Thanks for joining us at CAS-ual Fridays.

Tanja pravi ...

love the white on white design - thanks for sharing your project at the Happy Little Stampers Christmas Challenge

Hanne pravi ...

Lovely card. Looks so delicate with white on white. Thanks for playing along with us at Feeling Sketchy.

Granmargaret pravi ...

Lovely card. Thank you for joining the challenge at Feeling Sketchy. Hope to see you again next time.

Stempelomi pravi ...

so lovely! Thanks for joining us at creative friday!

Mariken pravi ...

Beautiful Cas card, love it! Thank you for joining our challenge at Cas on Friday!
Mariken DT

Ne prezrite ...

Priznanja in nagrade v aprilu 2022