nedelja, 31. oktober 2021

Jesenski namizni okrasek

 Tudi vam nogavice izginjano neznano kam? Ko nogavice poberem iz sušila, se pogosto zgodi, da ena nima para. Včasih zablodelo nogavico najdem v košari za pranje ali celo v gubi pralnega stroja ... nekatere pa samevajo v vrečki dlje časa. Tokrat sem iz teh nogavic izdelala okrasek.


Nogavico sem zarezala med prsti in peto ter nad peto in robom. Iz ene nogavice sem naredila dve do tri buče, odvisno od višine nogavice. Najprej sem zašila na spodnji strani, zategnila in zavezala, nato sem žepek zapolnila z vsebino starega vzglavnika ter zašila še zgoraj. Tako sem dobila kroglo, skozi katero sem naredila 5 do 6 šivov, tako da je nit potekala po zunanji strani in ustvarila značilne bučine režnje. Čisto na koncu sem z grelno pištolo dodala še kratek svitek iz papirja in iz filca izrezan listek.


To je barvna kombinacija, ki sem jo podarila sestri.

Buče prijavljam na naslednje izzive:


Ni komentarjev:

Ne prezrite ...

Priznanja in nagrade v aprilu 2022