nedelja, 15. september 2019

Feeling Sketchy: Krašenje

 Sredina prvega meseca novega šolskega leta prinaša nov Feeling Sketchy izziv.


Da lahko uporabim akvarelno tehniko z digitalnimi štampiljkami, najprej natisnem štampiljko na en papirček (enake velikosti kot original), nato s svinčnikom začrtam robove skice ter se lotim barvanja - po potrebi posamezne dele maskiram. Šele ko je vse pobarvano, dobro posušeno in poravnano, natisnem odtis. Ponavadi se ne popolnoma ujema s pobarvanim (tu in tam je pobarvanega preveč ali premalo). Rezultat takega barvanja mi je tako všeč, da se te tehnike včasih poslužujem tudi s klasičnimi štampiljkami in pripomočkom za odtiskovanje.


Ustvarila sem enoplastno praznično voščilnico. Najprej sem pobarvala zelen rob - s senčenjem in vodo sem ustvarila nekakšno razgibanost vej drevesca, na katerem so že številni rdeči okraski. Barvo sem v več slojih nanesla po s svinčnikom označenih robovih. Modre odtenke ozadja sem tudi škropila z vodo, vendar v manjši količini. Podobo slončka z balončkom sem zaščitila, da nima madežev. Delala sem po spodnji skici, zato sem dodala še zlat embosing - voščilo v krogu in dve spiralni črti.


Ko se je podlaga posušila in poravnala (za ravnanje zadnje čase uporabljam kar plastifikator ter peki papir), sem s tiskalnikom natisnila podobo. Uporabila sem digitalno štampiljko tokratnega sponzorja Sheep Ski Designs. Zadnje detajle in dodatno senčenje sem naredila s Copic markerji. Z belim pisalom pa sem dodala še nekaj leska.

Fotografija osebe Andreja Lampe.

Voščilnico prijavljam na naslednje izzive:

UPORABLJENI IZDELKI – USED PRODUCTS
ŠTAMPILJKE
Mavelu -7 dots (Krog in krog božični); Papermania (Mix'n'Match borders); Sheep Ski Designs (Ready for Christmas)
PAPIR
Anita's Cards and envelopes (A6 white); risalni list
BARVE
Distress Ink (Salty Ocean; Weathered Wood; Hickory Smoke; Pine Needles; Mowed Lawn); Sakura gelly roll (white)Copic markerji: 
- slon: R20; C1; C3; C5; C7
- balonček: R89; R29; R20
DODATKI
rdeči kristalčki (rhinestones)
REZALNE ŠABLONE/
DIES
/
PRIPOMOČKI
Papermania heat tool; tiskalnik Epson L800; Big Shot

8 komentarjev:

Jackie C pravi ...

CUUUUUUUUUUTE!! Just perfect for the Challenge! Great project! Fabulous that you have shared this with us here at Colour Crazy. Good luck and we hope you will come back again! Jackie DT Member xxx

Sioban pravi ...

Who can go wrong, baby elephants and Christmas. Great card.

Helen pravi ...

Your watercolour card is so very sweet! I love your colour choices, design and that cute image! So pleased you joined us at Watercooler Wednesday Challenge this week!

crafty pravi ...

Beautifully coloured. Thank you for joining our pearls/gems challenge at Crafty Cardmakers.
Mary

Alex (PinkCraftyMama) pravi ...

Your watercolouring is magnificent! Thank you so much for entering our ATG challenge at Through The Craft Room Door this week. Looking forward to see you again next challenge.
Regards, Alex aka PinkCraftyMama
TTCRD DT
PinkCraftyMama.com {My Blog}
Through The Craft Room Door
ttcrd.blogspot.com

Jane Willis pravi ...

Very cute, and beautiful painting. Thanks for sharing at Cardz 4 Guyz.

Sioban pravi ...

Great card. I envy people who can watercolour.

Cazro pravi ...

Oh this is so cute and colourful. Thanks for joining in the fun at Cardz 4 Guyz. Caz. DT.

Ne prezrite ...

Priznanja in nagrade v aprilu 2022