sreda, 18. september 2019

The Male Room: Okraski

Pozdravljeni in vabljeni k sodelovanju na nov The Male Room izziv, tokrat so na vrsti okraski. V ta namen sem izdelala elegantno praznično voščilnico, ki sem jo okrasila z drobmimi, bleščečimi kristalčki.


Najprej sem izrezala pravokotnik iz črnega recikliranega papirja, nato sem vanj izrezala še drevesce. Preden sem ga zalepila na podlago, sem belo osnovo za voščilnice zmanjšala za slaba 2 mm, da se ob robu ne vidi. Nazadnje sem zalepila še izrezan trak z voščilom.


Na koncu sem sredi vseh snežink zalepila droben bleščeč kristalček.


 Pobliže si poglejte, kaj so ustvarile ostale članice ustvarjalnega tima The Male Room:
Ana  *  Andreja  *  Crafty Linby  *  Faith  
Monika  *  Wei

Voščilnico prijavljam na naslednje izzive:


UPORABLJENI IZDELKI – USED PRODUCTS
ŠTAMPILJKE
/
PAPIR
Anita's Cards and envelopes (A6 white); domača zaloga papirja
BARVE
/
DODATKI
brezbarvni kristalčki (rhinestones)
REZALNE ŠABLONE/
DIES
Memory Box (Sparkling tree tile); Najlepši par (Pravokotniki s šivi; Mini prazniki)
PRIPOMOČKI
Big Shot

12 komentarjev:

*Urška* pravi ...

Izvirno narejena voščilnica in tile mali kristalčki jo samo še polepšajo.

Macimbalo pravi ...

Great take on the challenge theme! Thanks so much for linking up this week at JUGS!

Stephanie Lanzalotto pravi ...

What a unique Christmas Card. Thanks for playing with us at Time Out.

TracyB pravi ...

What a beautiful and elegant Christmas Card. Thanks for playing along with us at 52CCT.

Fabiola pravi ...

Ta carte est si elegante Ma Mi, la sobriété du noir et blanc lui va si bien, merci de jouer avec nous chez 52cct, biz

Andreja pravi ...

Zelo lepo si se poigrala s črno in belo barvo ter ustvarila čudovito praznično voščilnico :-)) Krasna smrečica! Hvala, ker ustvarjaš z nami pri 52CCT.

Michelle W pravi ...

Beautiful card! Thanks for sharing with us at Watercooler Wednesday.

TracyM #6773 pravi ...

Pretty card!
Love your elegant design and ornate tree!
Thank you for joining us at Penny's Paper-Crafty Challenges and good luck with your entry :)

Anne pravi ...

Beautiful card, I like the non traditional colours and I love your story about St. Nicholas coming on December 6th
Thanks for entering the AYLI challenge, good luck
Anne x

Elaine Stark pravi ...

A lovely card. Thanks for joining AYLI challenge. Elaine

sweet art designs pravi ...

Loving the CAS design. Thank you for taking part in our 52 Christmas Card Throwdown Challenge - Myrna DT

Sue - pravi ...

What an elegant design. Thanks for joining us at Happy Little Stampers Christmas Challenge.

Ne prezrite ...

Priznanja in nagrade v aprilu 2022