ponedeljek, 11. februar 2019

Ljubek prašiček


Digitalno štampiljko prašička sem imela že nekaj časa pobarvano. Prekladala sem jo iz voščilnice na voščilnico, a je nisem uporabila. Končno mi je uspelo ustvariti nekaj, s čimer sem zadovoljna. Digitalni papir sem pred časom naredila kar sama - tistemu s črnimi črtami sem dodala maksimalno količino svetlobe in tako dobila svetlo sivo. Črn trak sem že imela izrezan, izrezala sem še kartonček s srcem ter v rožnati barvi ter barvo še poudarila s Copic markerjem.


Tudi prašička sem pobarvala s Copic markerji. Seznam uporabljenih barv je na koncu objave v razpredelnici. Očitno papir, ki sem ga kupila nazadnje, ni najbolj primeren za barvanje z markerji, saj se barva rada razleze malo čez črto ... zato pa ima prašiček okrog in okrog belo obrobo in še nekaj črt, da ni kot nalepka.


Voščilnico prijavljam na naslednje izzive:


 


UPORABLJENI IZDELKI – USED PRODUCTS
ŠTAMPILJKE
Drawn with Character (Hogs & Kisses)
PAPIR
Anita's Cards and envelopes (A6 white); domača zaloga papirja
BARVE
Copic markerji:
- prašič: RV000, RV10, R81, R86, BV20 (senčenje)
- girlanda: C3
- tla: C3, C1, C00
- ozadje: C1, C00, Sakura Gelly Roll (White)
DODATKI
vrvica, prozorne kapljice
REZALNE ŠABLONE/
DIES
Najlepši par (Pravokotniki s šivi; Tag s srcem);  Nellie Snellen (Photo frames; Sliding card 04; Straight rectangle 2)
PRIPOMOČKI
Big Shot;  tiskalnik Epson L800

12 komentarjev:

Wei pravi ...

How cute! Love how you've used the colours for the cute piggy,MA-MI! Thanks for playing along with us at CAS Colours & Sketches this week. Looking forward to seeing your creative projects in the future galleries again.

samantha's cards pravi ...

What a darling card, thanks for playing along with us at CC&S.

JanR pravi ...

What a cute pig! Fabulous card! Thanks for joining us at Little Red Wagon.

Susan Renshaw pravi ...

Cute piggy!
Thank you for sharing with Addicted to Stamps and More!
Susan
Addicted to Stamps and More
Calling All Crafters! – My personal Blog!

crafty-stamper pravi ...

Great CAS card and love the cute pig.Thank you for joining us at Colour Crazy
Carol DT x

(AJ) ArtJypsy pravi ...

He is adorable. Love your coloring and Simple design. Thanks for playing along with us this fortnight at Colour Crazy Challenge. AJ DT CCC

Melle Clef pravi ...

That is such a funny and cute card !
Thank you for playing with us at Colour crazy challenge blog.
Melle Clef
http://melleclef.over-blog.com

Josephine pravi ...

So cute!

Thanks for joining us at Crafty Cardmakers!

Unknown pravi ...

Adorable! Thank you for joining the Paper Craft Crew this week!

Anonimni pravi ...

That little piggy is such a cute valentine! Thanks for playing along with our Paper Craft Crew challenge this week.

Felix the Crafty Cat pravi ...

What a sweet card. Thanks for sharing it with us at Crafty Cardmakers and good luck with the challenge, Angela xXx

Marjeta pravi ...

Res lepo 'sede'. Lepa, nežna kombinacija barv in CAS izvedba sta fantastična izbira. Hvala ker svoj izdelek deliš z nami pri Colour Crazy.

Ne prezrite ...

Priznanja in nagrade v aprilu 2022