torek, 19. februar 2019

Cvetlični vonj čaja


Najprej sem izrezala pravokotnik iz akvarelnega papirja, narisala skodelico in jo pobarvala s čopičem in Distress Inki. Na podlago sem odtisnila preprosto voščilo, ker pa je še nekaj manjkalo, sem embosirala podlago ... ko sem že imela rezalno šablono na zunanji strani osnove za voščilnico, sem pomislila, da bi bilo lepše, če bi na zunanji strani bila izboklina in ne utor in tako sem dobila zelo eleganten okvir ... to bom še večkrat ponovila.

Believe in yourself - listen to your heart - realize the most beautiful dreams

Dolgo sem iskala podobno štampiljko, ko sem nazadnje pomislila, da skodelice s ptičje perspektive sploh ni težko narisati. Pred časom sem jo narisala v svoj dnevnik, tokrat je pomanjšana različica končala na voščilnici. Ker nisem imela prostora za cvetje ob robu, sem ga kar potrosila po notranjosti skodelice, da odišavlja okolico.
Najprej sem skodelico narisala s svinčnikom. Notranji krog sem začrtala s šestilom, za zunanjega pa sem ročno začrtala vzporedno krivuljo ter dorisala ročaj in cvetje v notranjosti. Prvi cvet sem narisala zelo natančno, a mi ni bil všeč, druga dva sem kar nakracala in ugotovila sem, da sta lepša. Tako sem vse tri cvetove narisala praktično z eno potezo. Ko sem bila zadovoljna s skico, sem po črtah potegnila črto z Micron flomastrom in vse pobarvala z Distress Inki v akvarelni tehniki.


Voščilnico prijavljam na naslednje izzive:


UPORABLJENI IZDELKI – USED PRODUCTS
ŠTAMPILJKE
Najlepši par (Sanje)
PAPIR
Anita's Cards and envelopes (A6 white); akvarelni papir
BARVE
VersaFine (Onyx Black); Distress Ink (Hickory Smoke; Pumice Stone; Weathered Wood; Shabby Shutters; Squeezed Lemonate; Mowed Lawn; Pickled Raspberry; Spun Sugar); Sakura Micron (0,3 mm)
DODATKI
/
REZALNE ŠABLONE/
DIES
Nellie Snellen (Straight rectangles 2; Straight squares 2)
PRIPOMOČKI
Papermania heat tool; Hampton Art - Stamp Perfect; Big Shot

5 komentarjev:

Mervi pravi ...

Lovely card!
Thank you for sharing at Allsorts' Kitchen week;-))m

Mummylade pravi ...

So pretty, thank you for entering our kitchen challenge at Allsorts this week.

Leslie pravi ...

Thank you so much for sharing your amazing project with us in the Polkadoodles Wk 7 Anything Goes Challenge! Hope to see you again soon!
Hugs,
Leslie, PD DT
Love To Scrap 2

Annette pravi ...

Lovely little tile on the card. Beautiful simple layout.
Hugs
Annette - Netty's Cards
xx
Proud to design for :
Lili of the Valley,
Dies to Die For,
Lee Holland Digis,
As You Like It Challenge.

laurie pravi ...

So pretty! I love the beautiful blooms. Thanks for joining us at Happy Little Stampers!

Ne prezrite ...

Priznanja in nagrade v aprilu 2022