sreda, 31. oktober 2018

ATC: Bela božična zvezda


Od božičnih zvezd so mi najbolj všeč bele in tako sem uporabila na tej "Artistic Trade Card". Majhna podlaga s še manjšim okraskom je bila pravi izziv. Kot vedno sem podlago reciklirala - Na hrbtno stran odslužene embalaže piškotov ponavadi zalepim listek s podatki o ATC in tako redno recikliram.


Izrezala sem kartonček v velikosti ATC in takoj zatem še enega le malo manjšega. Na slednjega sem z zelo svetlim Distress Inkom odtisnila črte ter senčila robove, da sem še poudarila kontrast s podlago. Nato sem iz majhnega koščka izdelala okrasek, na katerega sem zalepila črn washi trak s čipko, še en tanjši trak v natur barvi ter vse skupaj senčila z rjavim Distress inkom. Z drobno šablonico sem izrezala trikrat 4 luknjice, skozi katere sem potegnila zlato vrvico. Iz belega debelejšega papirja sem izrezala rožo - božično zvezdo. Sredino sem napolnila z lepilom ter posula z zlatimi mikroperlami. Nekaj teh drobnih kroglic sem uporabila še kasneje za robove. Nekaj se jih je samih zalepilo sem ter tja, najbrž so imeli ostanke lepila, a jih nisem odstranila. Listje sicer ne ustreza božični zvezdi, vendar je bilo edino, ki je bilo dovolj drobno za tako majhen cvet.


ATC prijavljam na naslednje izzive:





UPORABLJENI IZDELKI – USED PRODUCTS
ŠTAMPILJKE
Hero Arts (Pinstripes background)
PAPIR
reciklirana embalaža piškotov
BARVE
Distress Ink (Antique Linen; Brushed Corduroy)
DODATKI
zlata vrvica; zlate mikroperle; washi trak (črn čipka)
REZALNE ŠABLONE/
DIES
Najlepši par (Šivanje);  JoyCrafts (Banners); Nellie Snellen (Photo frames)
PRIPOMOČKI
Big Shot;  tiskalnik Epson L800 (pisava KG Defying Gravity)

5 komentarjev:

Lin pravi ...

What a pretty card - I like the little bit of black and white lace and your sweet flower! Thank you for joining us at the Simon Says Stamp Wednesday challenge!

Macimbalo pravi ...

So pretty! Love the colors you used! So many gorgeous details - WOW!!! Thanks so much for linking up at ATSM!!!

Nandini pravi ...

So beautiful. Very elegant and classy. Great to see you in the ATSM gallery. Hope to see you again soon. Nandini, DT

Dotstolines pravi ...

Such an elegant and effective ATC! Thanks for playing with us at Happy Little Stampers! - Aditi (DT)

Debbi Tehrani pravi ...

Such a beautiful card! So many lovely textures tucked into one little project. Love the tiny beads!

Ne prezrite ...

Priznanja in nagrade v aprilu 2022