torek, 27. junij 2017

Kot riba v vodi ...

Ta voščilnica bo še prišla prav ... hkrati pa sem (spet) v zadnjem trenutku ujela izziv pri Craft-alnici. Sicer pa se moram vrniti k izdelovanju knjige za mojega Kljunčka.


Najbrž je malo kriv tudi akvarelni papir, ki ga sedaj uporabljam, ker je malo bolj rumenkast, vendar imam velike težave s fotografiranjem. Tisto, kar naj bi bilo belo, je na fotografijah rumeno. Ribice sem v prvem poizkusu natisnila direktno na podlago z belim reliefnim prahom in šele nato barvala z Distress Inki, vendar so ribice od daleč zgledale kot rdeče-oranžni zmazki na modri podlagi. Pa sem se lotila od začetka - nova podlaga ...


Najprej sem podlago pobarvala z močno razredčenim Distress Inkom - Peacock Feathers. Nato sem na bel karton z barvnimi blazinicami odtisnila ribice ter jih potrpežljivo ročno obrezala. Tako je veliko bolje.


Preden sem ribice prilepila na svoje mesto, sem zalepila zgornjo, belo plast papirja, ki sem imela že pripravljeno že od začetka. Ko sem vse lepo zgladila, sem odtisnila še napis ... nanaša se na ribico, ki plava proti toku ... Malo pred fotografiranjem sem vsaki ribici dodala nekaj kapljic Glossy Accents.


Voščilnico prijavljam na naslednje izzive:


UPORABLJENI IZDELKI – USED PRODUCTS
ŠTAMPILJKE/STAMPS
Aladine (Poisson); Najlepši par (Tri lepe misli)
PAPIR/PAPER
Anita's Cards and envelopes (A6 white); Tedi (Kartonski papir s strukturo platna); Max Bringmann KG; domača zaloga papirja
BARVE/INKS
VersaFine (Onyx Black; Satin Red, Habanero); Distress Ink (Peacock Feathers); Glossy Accents
DODATKI/ACCESSORIES
/
PRIPOMOČKI/TOOLS
Papermania heat tool; Big Shot; Avery Elle (Dotted borders); Najlepši par (Pravokotniki s šivi)

11 komentarjev:

Esther pravi ...

A really cute card, and I love the stylish lines on the fish and bright pops of colour! A super take on our sketch challenge. Thanks so much for playing along with us at Less is More :)

Sarah G pravi ...

I love the fish stamps - they look really classy! A great colour combo and watery scene. Thank you for joining us at Less is More this week :)

Unknown pravi ...

Preprosta, a lepa voščilnica. Srečno!

cohenna pravi ...

Beautiful!! Thank you for sharing with us at My Time To Craft :)

Sazzle Dazzle pravi ...

Our sketch seems to have promoted lots of watery scenes this week and this is another superb classy CAS take on it. Great use of colour and a fun little scene. thanks for joining us at Less is More this week!

Heather pravi ...

Adorable!! This really is a fabulous sketch and I love your interpretation of it! Those little fishies are super cute. Thanks for playing with Jo's Scrap Shack.

Andreja pravi ...

Čudovita je tvoja morska voščilnica in zelo lepe ribice plavajo v morju :-))
Vesela sem, ker ustvarjaš z nami v izzivu CRAFT-alnice … Srečno!

Tanja E. pravi ...

Krasna je, hvala, ker deliš z nami v CRAFT-alnici, lp, T.

moi pravi ...

Lušne ribice. Hvala, da si se nam pridružila v CRAFTalnici.

Trenutki kreativnosti pravi ...

Krasna morska voščilnica je nastala.
Hvala, da si se pridružila izzivu.
Pozdravček,
Tina

Tina pravi ...

Maja, krasna je! Hvala za vse tvoje prispevke v galeriji.

Ne prezrite ...

Priznanja in nagrade v aprilu 2022