nedelja, 12. marec 2017

Eifflov stolp

Pred časom sem kupila šablono Eifflovega stolpa, vendar je še nisem uporabila. Med iskanjem druge šablone, sem naletela nanjo in se jo odločila uporabiti. Po več različnih poizkusih, sem se odločila za najbolj enostavnega ... s šablono sem samo ustvarila relief na papir obdelan z rdečo akvarelno barvo.


Kos risalnega papirja sem dobro poškropila z vodo, nato sem nanj nekajkrat kapnila z Izink črnilom, ki sem ga razmazala v "smoosh" tehniki. Nato sem kos kartona prerezala na pol in obe polovici okrasila s šivi v obliki pikic. Ta kartonček sem prelepila čez prejšnjega, tako da mi je ostal prostor za šablono Eifflovega stolpa. Čeprav sem sama najprej odtisnila relief in šele nato z drugo šablono izrezala kvadrat, vam priporočam, da storite prav obratno, saj sem pri izrezovanju skoraj popolnoma izravnala relief stolpa. Tako sem morala postopek reliefiranja z rezalno šablono ponoviti. Nazadnje sem še dodala napis "Čestitke".


Čestitko prijavljam na naslednje izzive:

UPORABLJENI IZDELKI – USED PRODUCTS
ŠTAMPILJKE
/
PAPIR
Anita's Cards and envelopes (square white); domača zaloga papirja
BARVE
Izink (Tomato)
DODATKI
/
REZALNE ŠABLONE/
DIES
Avery Elle (Dotted borders); My Favorit Things (Eiffel tower); Najlepši par (Čestitke); Spellbinders (Grand squares)
PRIPOMOČKI
Big Shot

11 komentarjev:

Barbara pravi ...

The simplicity of the card is outstanding! I have a hard time with CAS cards. You have done a great job. Thanks for the video of the song. I am playing it now. I have great memories of Paris Thanks for joining my challenge the week at the Mod Squad. Good luck!
Barbara DT member

Jane pravi ...

Super CAS card love how you were inspired by the video. Thanks for playing at AAA Cards.

Cazro pravi ...

A great idea, perfect for a CAS card. Thanks for the video. So pleased you shared with us at Cardz 4 Guyz Caz DT.

Oh You Made Me Ink pravi ...

Great card! I love how you did it! Thanks for joining us at Cardz 4 Guyz! Cyndi, DT

Gerrina pravi ...

This looks so subtile and elegant! Thank you for joining us at the TIME OUT birthdayparty!

Sherrie M. pravi ...

Great card Ma-Mi! Love the subtle details like the stitching along side your red striped focal. So happy to see you at CASology last week!

Joyce pravi ...

Beautiful card. Thanks so much for playing along at Time Out.

Julie B pravi ...

A very striking CAS card.
Thanks for joining us at the Alphabet Challenge. :)

Tammy pravi ...

Beautiful CAS card and what a fabulous design! Thanks for joining us at Alphabet Challenge Blog.
Hugs, Tammy

Ceal pravi ...

fabulous card, thanks for joining us at AAA Cards!

Diana pravi ...

A really beautifull cas card!
Thank you for your participating with our Challenge at Creative Moments

X
Diana
Dt Creative Moments
Diana's Creations

Ne prezrite ...

Priznanja in nagrade v aprilu 2022